CamPerS Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Heisann Jeg har et gamelt kjedelig compaq kabinett som jeg hadde lyst til å gjøre noe med. Jeg prøvde å gjøre det billigst mulig (tusj, saks etc) , men det kom uheldigsvis noen ekstrakostnader. . Jeg hadde egentlig prioritert 2 dager til dette prosjektet, men uheldigsvis brukte jeg litt over en uke på grunn av dame, skole osv. 2stk Saltstenger. 1stk. Furby/Grønn. 1stk.GameBoy Cam/Grønn. 2stk.Ringes Herre plakater fra Topp. 1stk Rød Sprittusj. 1st.Julestjerne. 1stk Colamerke. Her er førbilde av hvordan den så ut: Dette syntes jeg var kjedelig, så jeg letta i skuffen osv og fant fram til kule saker . Jeg tusjet først maskinen rød så den fikk et litt gylent finish Slik ble den da Som dere ser en totall forbedring. Jeg bestemmte meg da for og sette på et litte lys utenfor pc'en da jeg ikke har borr eller noe så jeg kunne få det inni. Her ser dere hvordan dette ble, faktisk veldig fornøyd ble jeg med det: Men jeg syntes fortsatt ikke pc'en så helt fint ut. Jeg bestemmemte meg for og sette på litt plakater, da min lillesøster liker Ringes Herre ble dette selfølgelig det rette valget. Jeg brukte Grå teip av good kvalitet så det ikke skulle falle av. Et bilde av dette: Nå ble jeg faktisk utrolig fornøyd med dette "prosjeketet" så jeg må si meg feridig. Tar gjerne imot synspunkter på hva jeg har gjort osv Må bare si at dette helt klart ikke kan sammenlignes med helt perfekte utførrelser. Men det er ihvertfall modding av cab. /Out. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ser bra ut det... en klar forbedring iaff minner litt om de danskene som limte kjeks på kabinettet... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Det første jeg la merke til var den supre finishen.. Billg og stilig Nå fikk compaqen virkelig et nytt liv.. Gled deg til neste lan. Endret 21. desember 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Genialt minner litt om de danskene som limte kjeks på kabinettet... Enig Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 And mod of the year award goes to........ Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Om den ikke var 100% strøken, så var den orginal idet minste Lenke til kommentar
CamPerS Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Takk takk for positiv respons Noen som kunne gi noen tips på hva jeg kunne gjort annerledes? Skal snart ha ny pc..så kunne trenge noen tips. And mod of the year award goes to........ CamPerS? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Du burde vell feste noen familie bilder i front og rette litt på det cola "lappen" . Lenke til kommentar
CamPerS Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Du burde vell feste noen familie bilder i front og rette litt på det cola "lappen" . Hmm takk for svar FrenChie det skal jeg vurdere. Cola lappen er allerede rettet på Lenke til kommentar
zyp Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Et nytt lag over med markeringstusj, gul/grønn/rosa, og en uv katode som lyser opp... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Om den ikke var 100% strøken, så var den orginal idet minste Jepp.. Den er ivertfall mykje meir kreativ enn masse anna som har blitt gjort ja.. Lenke til kommentar
CamPerS Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Takk igjen , kanskje jeg skal prøve på noe lignende på min xbox for se og se hvordan det går Takk for tipset skal prøve og sette på en katode eller 2...og markere bedere jah Flere? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 var vel ikke verdens beste paint job som ble gjort på framsiden men julestjernen på toppen var jo bra, spesielt nå i sesongen.. kansje jeg skal henge en julestjerne inni kabinettet mitt jeg, etter inspirasjon fra deg Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Det første jeg la merke til var den supre finishen.. Billg og stilig Nå fikk compaqen virkelig et nytt liv.. Gled deg til neste lan. Neste lan eg hadde jallefall ikkje tatt den med på lan hadde ein sånn med 300mh/z eg og an kan ikkje opg. for hovkorte har ei sver metallplate framfor seg så eg ikkje fekk vekk med brekkjern ein gong Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 btw.. jeg gir deg 10 av 10 i mcgyverfaktor Lenke til kommentar
CamPerS Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 btw.. jeg gir deg 10 av 10 i mcgyverfaktor Hehe takk Neste lan eg hadde jallefall ikkje tatt den med på lan hadde ein sånn med 300mh/z eg og an kan ikkje opg. for hovkorte har ei sver metallplate framfor seg så eg ikkje fekk vekk med brekkjern ein gong Hehe tror jeg dropper det, men neste modd på min nye pc skal jeg ha den med var vel ikke verdens beste paint job som ble gjort på framsiden men julestjernen på toppen var jo bra, spesielt nå i sesongen.. kansje jeg skal henge en julestjerne inni kabinettet mitt jeg, etter inspirasjon fra deg Nei vet..hadde litt litt tusj igjen se..order det senere... Hehe fint det Ta et screenshot når du har fått gjort det da Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 det får bli på kabinettet i siggen.. og det kan ta sin tid Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Updated sånn ser det ut nå: CamPerS@nikkor. Litt mere ryddigere nå syns jeg Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 skal jeg være helt ærlig? "Det" der var skikkelig støggt, ps : ta på et lag til med sprittusj for å få en helt syk finish, kanskje poler den med turtle wax etter på, eller bare slnge hele greia på dynga? god jul mvh BalleMann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå