karia123 Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 (endret) Hjelp.... Har intervju til uka og har blitt bedt om å svare på dette spørsmålet: Hvordan vil du organisere arbeidet ditt slik at du oppleves som en ressurs for hele ledergruppen? Hva mener de??? Hvordan jeg organiserer arbeidet mitt? Mener de fysisk eller hva jeg føler er mest viktig??? Kan trenge litt tilbakemelding fra noen lure folk her... Noen som har forslag til svar? Endret 23. mars 2019 av karia123 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Hva slags jobb og hvilken posisjon ? Lenke til kommentar
karia123 Skrevet 23. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2019 Det er for en personlig assistent jobb for toppsjefene. Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Hva slags assistent? innenfor hvilket fagfelt? spørsmålet i seg selv er veldig bra formulert, å greit å svare på så lenge man vet hvilket fagfelt det er! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 (endret) Ok, det er vel egentlig et spørsmål om du er strukturert, planmessig og kan håndtere og prioritere flere oppdrag samtidig siden det gjelder multitasking for dem i ledergruppa, samt være fleksibel, løsningsorientert og få ting gjort unna ting til frister og være ryddig i det du foretar deg. Dette kan vel være alt mulig i form av booking og oppfølging av avtaler, møter og reiser, forefallende kontorarbeid, arkivfunksjon, materiell og mat, shopping og andre ærender. Dette er vel en type jobb som kan bety forskjellig alt etter hva det er behov for og hvor selvstendige gruppen er. Noen er veldig delegerende og jobber med laserfokus på kjernen av jobben, mens andre vil gjøre mest mulig selv. Endret 23. mars 2019 av vidor Lenke til kommentar
karia123 Skrevet 23. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2019 Hva slags assistent? innenfor hvilket fagfelt? spørsmålet i seg selv er veldig bra formulert, å greit å svare på så lenge man vet hvilket fagfelt det er! Det er innenfor forsikring Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Ved å være 100% tydelig og strukturert med hvordan du håndterer informasjon. Gjøre det "idiotsikkert". Kanskje et litt dumt ord å bruke i denne settingen, men bare for å få frem poenget. Å være veldig tydelig med informasjonen, sånn at det blir lett å forstå for andre. Ikke bruke ditt eget språk, eller ta snarveier og forvente at andre skal forstå det. På lager der jeg jobbet prøvde alle å ha sin egen måte å gjøre ting på, resultatet var at ingen forstod noe av hvordan andre gjorde det, og det ble bare et eneste sirkus. Måtte bruke hundre år på å forklare hverandres systemer, og bruke mentale ressurser på å huske det fra dag til dag. Sjefen var den som var mest individualistisk ^^ Så det gjelder å tenke sånn at alle andre skal forstå det du gjør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå