Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Blitt testet gjennom barnehage og skole?

Anbefalte innlegg

Jeg kan huske at jeg har blitt tatt ut av barnehagen og blitt testet. Siste gang må ha vært i rundt 6. eller 7. klasse. Jeg spurte nylig moren min, og hun sier hun ikke vet noe om det. Jeg tror det kun var rundt to-tre andre som var med på disse testene i barnehagen, men det var en og en om gangen. Husker ikke hva det var om, men tror en del av det var å høre på noen lydklipp, men det kan hende jeg blander dette med hørseltest.

Det er ganske lenge siden, så det er alt jeg husker.

Hvis du husker å ha gått igjennom noe lignende hadde jeg satt stor pris på å få høre om det.

Endret av Omnia vincit amor
Flyttet til Jobb og utdanning → Skole og leksehjelp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du ble testet for dysleksi? 

Har aldri hørt noe om at jeg har dysleksi, jeg vet det er andre i klasen min som får lengre tid på prøver o.l., men ikke jeg.

"They stuck something up my butt, and not in the good way"..

Fra spøk til..

Hvor mange år siden er dette? Allerede på 80-tallete mått foresatte gi samtykke til at barna ble tatt ut av kollektivet for noen som helst type av måling/testing.

Dette var lenge etter 80-tallet, ja.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg kan huske at jeg har blitt tatt ut av barnehagen og blitt testet. Siste gang må ha vært i rundt 6. eller 7. klasse. Jeg spurte nylig moren min, og hun sier hun ikke vet noe om det. Jeg tror det kun var rundt to-tre andre som var med på disse testene i barnehagen, men det var en og en om gangen. Husker ikke hva det var om, men tror en del av det var å høre på noen lydklipp, men det kan hende jeg blander dette med hørseltest.

Det er ganske lenge siden, så det er alt jeg husker.

Hvis du husker å ha gått igjennom noe lignende hadde jeg satt stor pris på å få høre om det.

prøve å få tak i Elevmappen  din den vil sikkert gi deg svar på dette hvis du er usikker på hvordan du får tak i dette snakk med grunnskolen du gikk på det kan hende den fortsatt er der eller er i arkivet i kommune vis da så man det sikkert opprette en sak jeg vil også kanskje tipse deg å lette etter legejournalen din p.s disse dokumentene er lagret i 10 år så det er ganske sikkert på at du finner dem  hvis jeg husker rett  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...