Gå til innhold

Logo til min hjemmeside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
heihei.. url: www.sandneshs.com

774x100 i størrelse..

hvit bakgrunn helst, med noe rødt/blått tema opplegg. ellers står alle fritt til å lage det di vil, hadde sett for meg noe ala den som er logo på http://www.rettasiaa.net/ | http://www.algard-gatebilklubb.net/

bare russerelatert :p

takk til all hjelp på forhånd! :)

klikkbar url! :roll:

dette er ikke et sted hvor det er oppkomme eller lager av headere og bare å hente ut en når det er nødvendig. folk med kunnskaper og erfaring lager til deg og bruker av sin tid til det. da kan du i det miste spørre..

likte ikke helt holdningen.. :angry:

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

Helt enig med Smidt.

1. Dette er en kategori for webdesign, meningen med den er at man skal få hjelp og utveksle erfaringer seg imellom, ikke komme valsende inn og nærmest KREVE at noen skal lage det for deg. Det er bare ikek slik det fungerer. Vi sitter ikke her og venter på at hvemsomhelst skal komme inn og gi oss mål og et navn så vi kan bruke av vår egen fritid til å lage en logo gratis for deg.

2. Mange av de mest aktive i denne kategorien er, eller holder nivå, av en profesjonell webdesigner. Det vil si at de tar BETALT for arbeidet. Greit nok, du kan spørre ydmykt, men pokker heller, du har ikke ett eneste spørreord engang i innlegget ditt. Det oppfattes som (og er...) en arrogant holdning.

Lenke til kommentar

La meg få utdype til jævlig arrogant!

Du hadde havnet på killisten min hvis du ikke hadde vært nykommer. Som nykommer på en arena er det greit å observere og plukke opp hva som er god takt og tone, og uansett ikke oppføre seg som du nettopp gjorde.

Velkommen til forumet...

Lenke til kommentar
La meg få utdype til jævlig arrogant!

Du hadde havnet på killisten min hvis du ikke hadde vært nykommer. Som nykommer på en arena er det greit å observere og plukke opp hva som er god takt og tone, og uansett ikke oppføre seg som du nettopp gjorde.

Joda, men nykommer eller ikke, alle skjønner da at folk ikke jobber gratis, eller?

Uansett... Velkommen til forumet.

Lenke til kommentar
Helt enig med Smidt.

1. Dette er en kategori for webdesign, meningen med den er at man skal få hjelp og utveksle erfaringer seg imellom, ikke komme valsende inn og nærmest KREVE at noen skal lage det for deg. Det er bare ikek slik det fungerer. Vi sitter ikke her og venter på at hvemsomhelst skal komme inn og gi oss mål og et navn så vi kan bruke av vår egen fritid til å lage en logo gratis for deg.

2. Mange av de mest aktive i denne kategorien er, eller holder nivå, av en profesjonell webdesigner. Det vil si at de tar BETALT for arbeidet. Greit nok, du kan spørre ydmykt, men pokker heller, du har ikke ett eneste spørreord engang i innlegget ditt. Det oppfattes som (og er...) en arrogant holdning.

Korrekt HalTan.

Har ingenting imot å komme med forslag, om det ikke er on-demand.

Dette er mer et krav enn et spørsmål.

Nykommer eller ikke. Slik vet man bare.

Lenke til kommentar
Helt enig med Smidt.

Har man lest retningslinjene, brude man skjønne at denne tråden er på feil side av streken. Som før nevnt; selv ikke nybegynnere skal gjøre slik.

Be nice, collect the sweets.

Lær til neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...