Fenrisúlfr Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 (endret) Har ikke giddet å klippe meg på en god stund, og har derfor fått hår ned til skuldrene. Hvor kjøper man strikker hen? helst uten metall eller annet dilldall som henger seg fast i håret. Endret 23. mars 2019 av Fenrisúlfr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Apotek, Rema 1000 eller andre dagligvarebutikker, ebay, H&M... Lista er lang. Gratulerer med langt hår! Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 23. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2019 Takk! hadde egentlig tenkt til å klippe meg, men man knytter seg til det over tid 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Så sant. Hårstrikker gjør susen og tar bort mye av behovet for å klippe seg. Husk å ta av strikken når du kan, slik at du ikke får unødig stress på hårrøttene over panna. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 23. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2019 Det skal jeg gjøre. Jeg pleier å la håret foran være løst, da jeg går mye med caps. Takk for tipset Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Har ikke giddet å klippe meg på en god stund, og har derfor fått hår ned til skuldrene. Hvor kjøper man strikker hen? helst uten metall eller annet dilldall som henger seg fast i håret. De beste stikkene er HELT klart fra BikBok hehe, uten metall og så er det ikke så sinnsykt stramme at man får migrene heller Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Prøv hårstrikk av typen "telefonledning" Disse strammer ikke så hardt rundt håret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Stemmer sikkert det, men har erfart at de har viklet seg inn i året. Måtte frem med saksa på et punkt. Var riktignok ikke på en vanlig kontordag for å si det sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå