liveterikkelett Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 (endret) Kjæresten min gjorde det akkurat slutt, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi har vært sammen i 2 år og den siste måneden har ikke akkurat vært den beste. Vi har ikke hatt så mye tid til hverandre og har da ikke snakket så mye sammen heller. Men jeg har hele denne perioden følt at det er bare en liten nedtur og at vi finner tid til hverandre igjen. Men "ut av det blå" slo han opp med meg. Jeg synes det er kjempe urettferdig å ikke inkludere meg i avgjørelsen. Han sa han hadde tenkt lenge på det og har nå bestemt seg. Jeg forklarte han at jeg virkelig ikke følte forholdet var over for oss enda, og at vi hadde mer å kjempe for. Når man har brukt 2 år på ett forhold som har gått kjempe bra, også har man en periode som er tøff så skjønner jeg ikke hvorfor man skal slå opp. Jeg har så lyst til å gi oss en sjanse til, men vet ikke hvordan jeg skal få han til å lytte til meg, for akkurat nå er han så bestemt på avgjørelsen sin at jeg tror ikke han vil forstå engang. Jeg har vurdert å bare la han få pause og tenke på det, men han er en person som ikke kommer til å ta kontakt selvom han angrer (tror jeg). Dette er bare sånn han er som person... Så jeg tør derfor ikke å avslutte kontakten heller, og føler det ikke er hensiktsmessig når det gjelder han. Trenger råd og hjelp til å tenke rett og slett! Endret 23. mars 2019 av liveterikkelett Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Det har ingen hensikt. Om han har slått opp, da er det bare å innse at forholdet er over. Du kan jo ikke fortsette å blokkere livet for han når du ikke har noe mer å gi (siden dere har hatt det dårlig den siste tiden). Han ønsker sikkert å gå videre i livet og har nok tenkt igjennom saken veldig grundig før du fikk meldingen. Samlivsbrudd er ikke en ting man tar opp til diskusjon og familieråd, slike valg må man nok ta på egenhånd. Det står respekt av at han gir deg en klar melding. Ingen vits i å gjøre det noe verre for han med å mase. Mye bedre å avslutte det med verdighet og heller forsøke å gjøre en bedre innsats neste gang du får deg en kjærest. 8 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Men "ut av det blå" slo han opp med meg. Jeg synes det er kjempe urettferdig å ikke inkludere meg i avgjørelsen. Han sa han hadde tenkt lenge på det og har nå bestemt seg. Det er ikke din avgjørelse å ta. Du har ingen rett eller krav til å bli inkludert i det i det hele tatt. Det er hans følelser og hans liv. 7 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Du har ikke noe du skulle ha sagt dessverre. Vil han ikke være med deg lenger så vil han ikke, han trenger ikke ta deg med i den avgjørelsen om dere så hadde tilbrakt de siste 40 år sammen og hadde 14 barn. Det er ikke rettferdig av deg å holde han som ett emosjonelt gissel. La han gå. 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Gi'n én siste melding, hvor du skriver at du gjerne vil fortsette å prøve. Gjør det mest for din egen del, sånn at du føler at du har prøvd det du har kunne gjort. Jeg er enig i at det er urettferdig. Du burde vel ha fått noen grunner til hvorfor? Respektløst å ikke gi deg det. Dog, det kan være utrygt, usikkert og vanskelig for'n også. Ja, den kjærleiken er ikke enkel. Du må bare prøve å bruke litt sunn fornuft, og ikke glem deg selv i hele regnestykket, 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 (endret) Grunner er det lite poeng i å grave etter. Da risikerer man å få høre ting man ikke ønsker å høre og det er uansett meningsløst. F.eks er det veldig vanlig at det er en tredje person inne i bildet når folk "plutselig" bestemmer seg for at forholdet ikke lenger fungerer. Er det noe man virkelig trenger å få høre? Hovedpoenget er at forholdet ikke fungerer for begge to og da er det ikke lenger et godt forhold. Shit happens & then we die. Beste vi kan håpe på er at noen har leppene rundt kjønnsorganet vårt når vi vandrer. Endret 23. mars 2019 av Invader Zim 4 Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Grunner er det lite poeng i å grave etter. Da risikerer man å få høre ting man ikke ønsker å høre og det er uansett meningsløst. Hovedpoenget er at forholdet ikke fungerer for begge to og da er det ikke lenger et godt forhold. Shit happens & then we die. Beste vi kan håpe på er at noen har leppene rundt kjønnsorganet vårt når vi vandrer. Den siste setningen der hadde vært en morsom tattis, på høyde med "young free and single" ler meg fillette av noen av kommentarene her 1 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 (endret) Send denne Endret 23. mars 2019 av coffeee Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Sannheten er alltid best, uansett hvor hard den er. Da kan folk gå videre i psyken sin på ekte vis, i stedet for å ikke vite. Løse tråder er ikke sunt for psyken. 3 Lenke til kommentar
missi Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Hvis noen dumper deg er det smarteste du kan gjøre å kutte dem helt ut av livet ditt. (Gjelder ikke for par med barn). 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Hvis noen dumper deg er det smarteste du kan gjøre å kutte dem helt ut av livet ditt. (Gjelder ikke for par med barn). Sant nok. Også i mine øyne er barn eneste grunnen til å "jobbe" med et forhold. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Hva med det psykologiske mysteriet mellom to mennesker? Å finne ut hvorfor man passer sammen og ikke? Energier, psykologi og astrologi, det er rart det stemmer så bra. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Hva med det psykologiske mysteriet mellom to mennesker? Å finne ut hvorfor man passer sammen og ikke? Energier, psykologi og astrologi, det er rart det stemmer så bra. Astrologi stemmer ikke. 7 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Sannheten er alltid best, uansett hvor hard den er. Da kan folk gå videre i psyken sin på ekte vis, i stedet for å ikke vite. Løse tråder er ikke sunt for psyken. Det er ikke sikkert det er sannheten man får høre hvis man spør for mye. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå