andesam Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har 2 dataer som deler en 1024kb\s linje (chello) med en switsh. Men på den ene så kommer jeg ikke pp internett. Men jeg kan pinge sider og ha kontakt med via andre programmer, men jeg kan ikke surfe med internett explorer. Har deaktivert brannmuren uten at det hjalp noe. Noen som har peiling på hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Ingen som har peiling? merka også en gang at jeg kunne surfe på internett, men msn messenger logga seg av... Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 For å koble det opp slik så måtte eg ringe Adsl leverandøren min og brokoble modemet mitt. Trur han tildelte meg fleire ip.adresser. Er ikkje heilt sikker på korleis han gjorde det men måtte brokoble det. Tar eg heilt feil her? Lenke til kommentar
SGØ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Slitt med akkurat det samme problemet, jeg gav opp jeg )= Så det blir interessant å se om det kommer noen konstruktive innspill her.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Har ikke adsl, det er kable oppkobling. Og jeg "får" 3 ip adresser sånn at jeg kan koble opp flere dataer...opp til 3 Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Dersom du bytter om på kablene hjelper det? Eller er det samme maskinen som ikkje kommer på nett? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Sjekk at maskinen får en ip adresse. Regner med at det er i orden da, når du får pinget. Du kan også prøve å deaktivere proxy serveren til UPC. Den skaper bare trøbbel og er treg. Jeg bruker den aldri. Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 kan det være noe så enkelt som å legge inn den dns adresse ? NGT har : 217.13.4.24 hvis jeg ikke husker helt feil i hode... lykke til og god jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå