Ellen Viseth Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Teknisk Ukeblad og Elbilforeningen skal arrangere verdens største elbil-konferanse Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 (endret) Hvorfor er ikke eg inviteret ? Med “the Multi Ocean Vehicle” Eg har jo tatt ny verdensrekord fra Calais til Dover længe før dette går av stabelen. Først på “Ta Sjangsen” no til sommeren, full elektrisk (blir muliges disket) og med overnatning. Endret 22. mars 2019 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
Viggo Stenbekk Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Det er i hvertfall ingenting som heter eller kommer til å hete "Verdens største dieselbil konferanse". Takk og pris. 1 Lenke til kommentar
18QNHMTV Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Så langt i mars har det blitt registrert 3717 Tesla Model 3 i Norge, ifølge Elbilstatistikk.no Tesla har dermed satt en soleklar rekord i antall nyregistreringer på en måned i Norge. Tesla leder elbilutviklingen og andre bilprodusenter følger nå tett på. På TU.no kunne jeg lese følgende: Norge leder elbilutviklingen og vi skal jobbe hardt for at vi fortsatt er verdensledende når vi inviterer hele verden til konferanse i Oslo i 2022, sier Christina Bu, generalsekretær i Norsk elbilforening. Norge er verdensledende når det kommer til subsidiering av elbiler. På grunn av oljepenger kan vi tillate oss dette. At dette skulle gjøre at vi leder elbilutviklingen vil jeg si er bare typisk norsk. Christina Bu bør sende en stor takk til Siv Jensen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå