Arodem Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Valve pusser opp biblioteket.Nå får Steam et nytt utseende Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 (endret) Jaggu på tide! Ser bra ut, men ett enda mer 'dark theme' hadde gjort seg. Fikk Valve endelig ut fingeren takket være Epic tro? Endret 22. mars 2019 av XtaZ 5 Lenke til kommentar
-LI3CWULZ Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Jaggu på tide! Ser bra ut, men ett enda mer 'dark theme' hadde gjort seg. Fikk Valve endelig ut fingeren takket være Epic tro? Ja det er jo ui'en Steam må gjøre noe med, for å få spill produsentene til å velge Steam. 1 Lenke til kommentar
Akseel Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Personlig syns jeg det ser rotete og stygt ut. Beholder det gjerne sånn det er nå, om mulig. 3 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Ja... Var Epic da. Kanskje på tide å gjøre noe der? Source 3? Etc... 3 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Liker det nye designet, blir bra! 2 Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Føler ikke dette er steget i riktig retning for min egen del. Mer rot, kaos og pp steder hvor heg ihvertfall til nå har vært skånet for unødvendig "drit". UIet er heller ikke steams problem i mitt syn, men den totale mangelen på kvalitetskontroll av hva som havner der. Bytter neppe til Epic, men har mer eller mindre byttet til gog.com. Kall meg gjerne grinete, men det første bildet av spillbiblioteket gir meg følelsen av tidlig 2000 talls nettsider blandet med moderne design. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 (endret) Dette var ikke bra i det hele tatt. Alt som trengs er en enkel og strømlinjeformet spillside med favorittene/installerte spill som klikkbare ikoner. Alt dette andre som nå skal tvinges inn i grensesnittet, er bare nonsens og forstyrrende elementer, som f.eks. disse idiotiske spillkortene som dukker opp i "Item Inventory". Nei takk. Endret 24. mars 2019 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
Roggaro Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 hadde vært mye bedre om vi kunne velge mellom temaene selv, savner det som var før det som brukes nå :/ 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 hadde vært mye bedre om vi kunne velge mellom temaene selv, savner det som var før det som brukes nå :/ Man kan det. Mener å huske du finner dette i innstillingene, men selve temaene du ønsker må du finne selv på nettet. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Personlig syns jeg det ser rotete og stygt ut. Beholder det gjerne sånn det er nå, om mulig. Helt enig, selv liker jeg Steam ui mye bedre enn Epic sin og håper at vi får beholde den enkle og oversiklige uien som finnes nå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Skal ikkje påstå så mykje før eg har testa sjølv, men ein ting eg saknar i Steam er menyar som er der heile tida. Det blir litt mange klikk fram og tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå