Arodem Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Paradox er utgiver av Bloodlines 2. Se den første traileren.Vampire: The Masquerade-serien får ny oppfølger Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Både gleder meg og gruer meg, har aldri hørt om Hardsuit Labs før og ser de bare har vært med på en nå nedlagt f2p shooter. VtM - Bloodlines er en av miner absolutte favoritt spill. 2 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Håper virkelig dette blir bra. Bloodlines var et meget bra spill. Men det slår ikke redemption. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Dette blir fantastisk spennende, men som nevnt over her, enorm fallhøyde! 1 Lenke til kommentar
Kureno Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Deilig "the shining" vibb der, skal hvertfall ha + for det. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Oppfølger til et av tidenes beste spill, som var utviklet med tanke på PC, får oppfølger laget av et annet studio. Det kan umulig gå galt vel? Når det skal sies er det lov å håpe. En eller annen gang må det vel gå bra. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 La oss håpe de nye utviklerene forstå hva som gjorde forgjengeren populær, som flere nevner er fallhøyden gigantisk her. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 La oss håpe de nye utviklerene forstå hva som gjorde forgjengeren populær, som flere nevner er fallhøyden gigantisk her. De har med seg Brian Mitsoda som står bak historien i det første spillet. Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Var ikke originalen helt uferdig når det kom ut? Eller blander jeg det med et annet spill? Mener å huske at det var helt umulig å fullføre spillet da det ikke var ferdiglagd eller noe. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Var ikke uferdig, men hadde noe ekstreme bugs. Og spillet ble vel aldri 100% sånn de hadde håpet det skulle bli. Men en fan patch(med hjelp fra utviklerne ) la til dette. 1 Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Spillet kommer jo for pokker allerede nå i mars og er tilgjengelig for pre-order på Steam. De selger tre varianter av spillet, Standard, Unsanctioned og Bloodmoon edition. Pris fra Kr412 - Kr 619.- Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Ops Mars 2020 ja lol...sry Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Må på lista ja, men kan fort bli eit spill for neste gen konsoll/ny pc... Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 At Chris Avellone er med på utviklingen er jo ganske lovende da. Lenke til kommentar
NZ2593 Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Var ikke originalen helt uferdig når det kom ut? Eller blander jeg det med et annet spill? Mener å huske at det var helt umulig å fullføre spillet da det ikke var ferdiglagd eller noe. Du har helt rett. Jeg spilte bare spillet ved release og vil påstå at det var uspillelig. Vampire the Masquerade: Redemption var for meg et mye bedre spill selv om Bloodlines hadde høyere potensial. Bloodlines ble muligens bedre med patcher (og fan-patcher?) men de har jeg ikke prøvd Lenke til kommentar
Helden Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Dette tror eg blir bra. Håper man kan kjenne igjen white wolf universet der, at de ikke tar seg for mange friheter. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Du har helt rett. Jeg spilte bare spillet ved release og vil påstå at det var uspillelig. Vampire the Masquerade: Redemption var for meg et mye bedre spill selv om Bloodlines hadde høyere potensial. Bloodlines ble muligens bedre med patcher (og fan-patcher?) men de har jeg ikke prøvd Det var langt fra uspillbart for alle, for meg selv var det først på 3. gjennomspillinga(som nosferatu) at jeg opplevde noe som gjorde det uspillbart(måtte bruke konsoll kommando for å komme videre). Det var definitivt mangler og bugs, men som med alle spill kan opplevelsen variere avhengig av pcen og spillestilen. Og slik er det fortsatt etter fan-patchene selv om de løser noen av problema. Det Bloodlines gjorde langt bedre enn Redemption var RPG biten vil jeg si. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Det var vel et problem de første dagene, hvor når du kom til et sted, og var ferdig med en gangske lang del av main questen, at spillet ikke gikk videre, men en enkel consol command gjorde at alt ble rettet på og du mistet ikke noe progresjon eller historie, dette ble vel patcha ganske fort mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Nidken Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Holder pusten og krysser fingrene med skrekkblandet fryd. Ventet lenge på White Wolf sitt World of Darkness online og var trøstesløs da det ble avlyst. En fantastisk setting med ubegrenset potensial i begge retninger! Så keynote på youtube, flott at de vil beholde bloodlines-stemningen. Håper de legger vekt på fortellerkunst og spillerens avgjørelser slik at det kan spilles gang på gang på gang. 2 Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 VTMB er et av mine all time favorites. Gru-gleder meg til denne. Håper det blir kjempebra, men fallhøyden er enorm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå