Smidt Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 har tenkt å oppgradere på lydfronten. bytte ut den gamle minidiscen og ørepropper med koss PortaPro og mp3spiller et bra valgt? noen som har en bedre kombinasjon til omtrent samme pris. erfaringer (gode/dårlige) ps. har funnet PortaPro'ene til 598kr Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) .... Første gang. La oss håpe det blir siste 3x post Endret 21. desember 2003 av Velmont Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Moren min har den MuVO'en.. Virker meget hax den ja, hun liker den godt og har ikke hatt noen problemer Er visst veldig nyttig til å overføre filer ifra pc til skolen osv.... Mange nede i Oxford bruker den eldre versjonen til slikt. Jeg vil ikke kjøpe den fordi den ikke støtter Ogg Vorbis Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 Moren min har den MuVO'en.. Virker meget hax den ja, hun liker den godt og har ikke hatt noen problemer Er visst veldig nyttig til å overføre filer ifra pc til skolen osv.... Mange nede i Oxford bruker den eldre versjonen til slikt. Jeg vil ikke kjøpe den fordi den ikke støtter Ogg Vorbis Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 64Mb versjonen av MuVo ble slaktet her på hw.no. Jeg vet ikke om 128Mb versjonen er bedre. En som derimot får skryt er iAudio CW200 som koster 1650 for 128Mb versjonen. Også storebroren får skryt, men da må du opp i 1800,-. En annen som kan være verdt å se på er Jaxx Beatsounds til 2000,- noe som ikke er en dårlig pris med tanke på at den er 256Mb(finnes så vidt jeg vet ikke i 128Mb). Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 21. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2003 har tenkt å oppgradere på lydfronten. bytte ut den gamle minidiscen og ørepropper med koss PortaPro og mp3spilleret bra valgt? noen som har en bedre kombinasjon til omtrent samme pris. erfaringer (gode/dårlige) ps. har funnet PortaPro'ene til 598kr Den er årets beste spiller av Dinside.... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 64Mb versjonen av MuVo ble slaktet her på hw.no. Jeg vet ikke om 128Mb versjonen er bedre. En som derimot får skryt er iAudio CW200 som koster 1650 for 128Mb versjonen. Også storebroren får skryt, men da må du opp i 1800,-.En annen som kan være verdt å se på er Jaxx Beatsounds til 2000,- noe som ikke er en dårlig pris med tanke på at den er 256Mb(finnes så vidt jeg vet ikke i 128Mb). noen som legger arbeid ned i innleggene sine ja men virker som om dinside liker 128'en link noen som har den? erfaringer? tester er vel mulig å finne selv, men erfaringer.. Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Hadde Porta Pro selv, men fikk fysisk vondt i ørene av de, kjøpte meg nytt headset for ikke lenge siden, Sennheiser HD280 Pro, veil pris i norge er ca 1200+Mva+Porto, jeg bestilte fra HeadRoom og betalte 901 kr totalt. Jeg liker disse sinnsykt bra, kan bla. nevnes at de har 32dB demping, i motsetning til f.eks. Sony MDR-V700Dj's 16. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 hva mener du med fysisk vondt i ørene? øreskader, eller at de var ubehagelige å ha på? det jeg ser på som hele cluet med Porta Pro er jo at du kan pakke de sammen, blir de ødelagt har du jo livstidsgarantien å tøtte deg til.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 64Mb versjonen av MuVo ble slaktet her på hw.no. Jeg vet ikke om 128Mb versjonen er bedre. En som derimot får skryt er iAudio CW200 som koster 1650 for 128Mb versjonen. Også storebroren får skryt, men da må du opp i 1800,-.En annen som kan være verdt å se på er Jaxx Beatsounds til 2000,- noe som ikke er en dårlig pris med tanke på at den er 256Mb(finnes så vidt jeg vet ikke i 128Mb). Dette er ikke samme... dette er NX Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 Hadde Porta Pro selv, men fikk fysisk vondt i ørene av de, kjøpte meg nytt headset for ikke lenge siden, Sennheiser HD280 Pro, veil pris i norge er ca 1200+Mva+Porto, jeg bestilte fra HeadRoom og betalte 901 kr totalt. Jeg liker disse sinnsykt bra, kan bla. nevnes at de har 32dB demping, i motsetning til f.eks. Sony MDR-V700Dj's 16. Det var rart... Prota pro er de desidert mest behagelige hodetelefonene jeg har prøvd Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2003 64Mb versjonen av MuVo ble slaktet her på hw.no. Jeg vet ikke om 128Mb versjonen er bedre. En som derimot får skryt er iAudio CW200 som koster 1650 for 128Mb versjonen. Også storebroren får skryt, men da må du opp i 1800,-.En annen som kan være verdt å se på er Jaxx Beatsounds til 2000,- noe som ikke er en dårlig pris med tanke på at den er 256Mb(finnes så vidt jeg vet ikke i 128Mb). Dette er ikke samme... dette er NX klar over det. det er nok P@rm@nn og, men de er jo fra samme slekt. har mer tiltro til storebroren da. men noen erfaringer med mp3spilleren? det er egentlig den jeg er mest i stuss på.. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Du vet vel at Portapro har en bryter på hver side for å velge mellom fast og lettere press mot ørene? Selv kan jeg gå med dem i timesvis uten ubehag, og jeg vil tro jeg er rimelig tjukk i huet Selv må jeg bare si at jeg DIGGER Portapro. De har en vanvittig bassgjengivelse og jevnt over topp lyd. Bruker dem med en Sony MZ-N510. Sjefen ble også imponert da han lyttet til dem (lydtekniker). Jeg har hørt en masse electronica og noe heavy og diverse annet siden jeg kjøpte dem, og de er veldig fleksible m.h.t. musikk genre. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Du vet vel at Portapro har en bryter på hver side for å velge mellom fast og lettere press mot ørene? Selv kan jeg gå med dem i timesvis uten ubehag, og jeg vil tro jeg er rimelig tjukk i huet Selv må jeg bare si at jeg DIGGER Portapro. De har en vanvittig bassgjengivelse og jevnt over topp lyd. Bruker dem med en Sony MZ-N510. Sjefen ble også imponert da han lyttet til dem (lydtekniker). Jeg har hørt en masse electronica og noe heavy og diverse annet siden jeg kjøpte dem, og de er veldig fleksible m.h.t. musikk genre. hvor kjøpte du Sony MZ-N510 og hva kostet den? 128MB eller 264? Endret 23. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) er, litt vell for seint ute.. mm. tilbake til topic: jeg har NX spillern og syntes den er knall hvertfall. Endret 23. desember 2003 av DataChild Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 er, litt vell for seint ute.. mm. tilbake til topic: jeg har NX spillern og syntes den er knall hvertfall. bedre seint enn aldri. har du hatt noen problemer med den? har den de samme negative egenskapene som det ble nevnt at lillebroren har i testen over? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Tenker selv og kjøpe Muvo NX, men virker ikke som 256 versjonen kommer til Norge med det første, så kansje jeg skal hoppe ned på 128 versjonen. Design faller veldig godt i smak hos meg Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg har Creative Muvo NX (128mb versionen) og er veldig VELDIG fornøyd (unskyld caps men den er god).. absolutt å anbefale! Den har omtrent alt som dens Muvo forgjenger mangler.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg har Creative Muvo NX (128mb versionen) og er veldig VELDIG fornøyd (unskyld caps men den er god).. absolutt å anbefale! Den har omtrent alt som dens Muvo forgjenger mangler.. hvor mange sanger klarer du å presse inn på den? Lenke til kommentar
haakka Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 hvor fant du portapro så billig?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå