Gå til innhold

headset og mp3spiller.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

64Mb versjonen av MuVo ble slaktet her på hw.no. Jeg vet ikke om 128Mb versjonen er bedre. En som derimot får skryt er iAudio CW200 som koster 1650 for 128Mb versjonen. Også storebroren får skryt, men da må du opp i 1800,-.

En annen som kan være verdt å se på er Jaxx Beatsounds til 2000,- noe som ikke er en dårlig pris med tanke på at den er 256Mb(finnes så vidt jeg vet ikke i 128Mb).

Lenke til kommentar
64Mb versjonen av MuVo ble slaktet her på hw.no. Jeg vet ikke om 128Mb versjonen er bedre. En som derimot får skryt er iAudio CW200 som koster 1650 for 128Mb versjonen. Også storebroren får skryt, men da må du opp i 1800,-.

En annen som kan være verdt å se på er Jaxx Beatsounds til 2000,- noe som ikke er en dårlig pris med tanke på at den er 256Mb(finnes så vidt jeg vet ikke i 128Mb).

noen som legger arbeid ned i innleggene sine ja :yes:

 

men virker som om dinside liker 128'en link

noen som har den? erfaringer? tester er vel mulig å finne selv, men erfaringer..

Lenke til kommentar
64Mb versjonen av MuVo ble slaktet her på hw.no. Jeg vet ikke om 128Mb versjonen er bedre. En som derimot får skryt er iAudio CW200 som koster 1650 for 128Mb versjonen. Også storebroren får skryt, men da må du opp i 1800,-.

En annen som kan være verdt å se på er Jaxx Beatsounds til 2000,- noe som ikke er en dårlig pris med tanke på at den er 256Mb(finnes så vidt jeg vet ikke i 128Mb).

Dette er ikke samme... dette er NX

Lenke til kommentar
Hadde Porta Pro selv, men fikk fysisk vondt i ørene av de, kjøpte meg nytt headset for ikke lenge siden, Sennheiser HD280 Pro, veil pris i norge er ca 1200+Mva+Porto, jeg bestilte fra HeadRoom og betalte 901 kr totalt. Jeg liker disse sinnsykt bra, kan bla. nevnes at de har 32dB demping, i motsetning til f.eks. Sony MDR-V700Dj's 16.

Det var rart... Prota pro er de desidert mest behagelige hodetelefonene jeg har prøvd :ermm:

Lenke til kommentar
64Mb versjonen av MuVo ble slaktet her på hw.no. Jeg vet ikke om 128Mb versjonen er bedre. En som derimot får skryt er iAudio CW200 som koster 1650 for 128Mb versjonen. Også storebroren får skryt, men da må du opp i 1800,-.

En annen som kan være verdt å se på er Jaxx Beatsounds til 2000,- noe som ikke er en dårlig pris med tanke på at den er 256Mb(finnes så vidt jeg vet ikke i 128Mb).

Dette er ikke samme... dette er NX

klar over det. det er nok P@rm@nn og, men de er jo fra samme slekt. har mer tiltro til storebroren da. :yes:

men noen erfaringer med mp3spilleren? det er egentlig den jeg er mest i stuss på..

Lenke til kommentar

Du vet vel at Portapro har en bryter på hver side for å velge mellom fast og lettere press mot ørene? Selv kan jeg gå med dem i timesvis uten ubehag, og jeg vil tro jeg er rimelig tjukk i huet :D

 

Selv må jeg bare si at jeg DIGGER Portapro. De har en vanvittig bassgjengivelse og jevnt over topp lyd. Bruker dem med en Sony MZ-N510. Sjefen ble også imponert da han lyttet til dem (lydtekniker). Jeg har hørt en masse electronica og noe heavy og diverse annet siden jeg kjøpte dem, og de er veldig fleksible m.h.t. musikk genre.

Lenke til kommentar
Du vet vel at Portapro har en bryter på hver side for å velge mellom fast og lettere press mot ørene? Selv kan jeg gå med dem i timesvis uten ubehag, og jeg vil tro jeg er rimelig tjukk i huet 

 

Selv må jeg bare si at jeg DIGGER Portapro. De har en vanvittig bassgjengivelse og jevnt over topp lyd. Bruker dem med en Sony MZ-N510. Sjefen ble også imponert da han lyttet til dem (lydtekniker). Jeg har hørt en masse electronica og noe heavy og diverse annet siden jeg kjøpte dem, og de er veldig fleksible m.h.t. musikk genre.

hvor kjøpte du Sony MZ-N510 og hva kostet den? 128MB eller 264?

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...