AnonymDiskusjon Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Hei. Klør i skjeden, nederst, ved kjønnsleppene og kanskje litt inn. Har også mer utflod enn vanlig (hvitt), trusa blir helt våt liksom.... Har vart i noen dager. Kan det ha en sammenheng med at jeg hadde sex for noen dager siden? (Kom etter det vil jeg si. Første gang på en stund. Fast partner, men avstandsforhold). Noe jeg kan gjøre med det?? Anonymous poster hash: ab359...994 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Mest sannsynlig sopp. Canesten stikkpille med krem får du apoteket. Tror ikke det er en kjønnssykdom siden det kom så fort, men be om prøver når du er hos fastlegen neste gang (har du ikke time så bestill en for om en måneds tid). Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2019 Mest sannsynlig sopp. Canesten stikkpille med krem får du apoteket. Tror ikke det er en kjønnssykdom siden det kom så fort, men be om prøver når du er hos fastlegen neste gang (har du ikke time så bestill en for om en måneds tid). Takk. Har time på mandag (men av andre grunner), kan jeg ta det opp for det om? Har aldri testet for kjønnssykdom, kan jo kanskje være lurt, selv om jeg kun har hatt en partner (samme med han)? Anonymous poster hash: ab359...994 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 (endret) Ja ta en prøve uansett siden dere sikkert har hatt sex tidligere. Hadde fremdeles sjekket meg selv igjen om ett par måneder, kan ta litt tid før symptomer kommer og før det gir utslag på prøver. Mest sannsynlig så holder det med stikkpillen og kremen. Husk å legge i papir eller ett lite truseinnlegg før du legger deg (eventuelt ett bind), pillen kommer ut igjen i biter og smeltet av kroppsvarmen din. Endret 21. mars 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Hadde tatt en tur til legen og testet meg for gonore og klamydia...... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 (endret) Hadde tatt en tur til legen og testet meg for gonore og klamydia...... Hvilke kjønnssykdommer er det som gir symptomer så fort? Det pleier å ta mer enn noen dager... Det samme har skjedd meg i avstandsforhold. Det er sopp. Hennes underliv er ikke vant til hans rett og slett, og pikken hans gjorde så bakteriefloraen i hennes vagina ble litt fucka, derfor blomstret soppen. Hun burde fremdeles teste seg da klamydia feks kan være symptomfri og kan i verste fall gjøre henne steril. Alle som har sex burde teste seg regelmessig for å være ærlig. Endret 25. mars 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 26. mars 2019 Del Skrevet 26. mars 2019 Alle som har sex burde teste seg regelmessig for å være ærlig. Dette. Så mye dette. Eneste unntaket må være hvis man er i en lukket krets med mennesker som ikke har sex med andre enn de innad i gruppen, og alle har testet seg. Som det sies er det ikke alltid man får symptomer, men man kan fortsatt spre smitte. Det er gratis å teste seg også, så det er egentlig ingen grunn til å la være, tenker jeg. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Hvilke kjønnssykdommer er det som gir symptomer så fort? Det pleier å ta mer enn noen dager... Det samme har skjedd meg i avstandsforhold. Det er sopp. Hennes underliv er ikke vant til hans rett og slett, og pikken hans gjorde så bakteriefloraen i hennes vagina ble litt fucka, derfor blomstret soppen. Hun burde fremdeles teste seg da klamydia feks kan være symptomfri og kan i verste fall gjøre henne steril. Alle som har sex burde teste seg regelmessig for å være ærlig. Ubeskyttet sex + utflod = test for Klamydia og Gonoré. Så snart man har utflod, skal man teste seg, og det varierer individuelt hvor fort sykdommen blomstrer opp. Hvis man kan utelukke dette som årsak, så tenker man i sopp-gata. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. april 2019 Forfatter Del Skrevet 1. april 2019 Vel, jeg har da utflod til vanlig også, så vil ikke akkurat si at man burde teste seg så snart man har utflod. Er ganske vanlig for jenter som har passert puberteten å ha en form for utflod... Gikk over etter noen dager. Noen skrev at det er gratis å teste seg, hvor/hvordan kan jeg gjøre det? Anonymous poster hash: ab359...994 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. april 2019 Del Skrevet 1. april 2019 https://www.sexogsamfunn.no/helsestasjoner-ungdom-oslo/# Mange sånne mindre plager går over helt av seg selv uten at man gjør noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå