T.F.T Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 jeg la det inn på off topic-søppel. det må da være riktig sted eller hva? det handla om hvor mange som hadde spydd på juleaften. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hmm, det forsvant vell på samme måte som SO2 gjorde.... Altså, enten en moderator sletta den uten å si ifra...eller at forumet ikke takler så mange innlegg... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Frister endel å slette denne også, men jeg bare stenger den heller.. Edit: vakke meg som sletta den forrige, altså. Bare så det er sagt. Men sånne tråder blir ofte sletta fordi de er så himla unødvendige. Endret 21. desember 2003 av adawen Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Den ble slettet av meg fordi vi forsøker å ha et visst nivå på de trådene som befinner seg her i forumet. Tråden ble slettet på lik linje med 2 tråder som omhandlet åssen folk gjør sitt fornødne. Slike ting kan diskuteres alle andre plasser enn på dette forumet. Vi har opplevd at nivået har sunket betraktelig i enkelte kategorier, og ønsker nå å gjøre noe med det. Dette er primært sett et dataforum, og vi ønsker primært sett diskusjoner relatert til dette. Men vi tillater en viss grad av andre diskusjoner i off-topic - men et sted får jammen meg grensa gå. Håper dette er forståelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg