enden Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) flash lages i macromedia flash programvaren. Det er ikke noe hvem som helst kan finne på å lage en editor til da det er proprietært Endret 22. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 beklager [b]Swein[/b] må nok slå meg sammen med [b]enden[/b] der .... alle som vil ha en effektiv koding vil nok ikke bruke notepad i tilfelle blir det til mindre oppgaver ... god jul Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 I gamledager brukte jeg netscape composer. Da snakker vi virkelig gamle dager. Men frontpage har en terskel som er lavere enn dørstokken, så det slår aldri feil. Men Dreamweaver må du beregne 20-30 timer på å lære deg basisfunksjonene. Jeg har prøvd, men kom bare halveis, så gadd jeg ikke mer. Frontpage For Folket! Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 ok men da er folket i mot deg .... Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Heia trenger litt hjelp her...har prøvd og lage en hjemmeside..og nu ser den sånn utt [url="http://www.hlink.no/~svein-olav.karlsen/"]http://www.hlink.no/~svein-olav.karlsen/[/url] men dær står det kun 2 filer..og di får jeg ikke bort,jeg har gjort noe så lurt og slette under mapper så nu får jeg en feilmelding hver gang som ser slik utt Error 550 Can't remove directory: Directory not empty > CWD /_themes/index_files/_themes håper noen kan hjelpe meg her Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Grunnen til at du ikke klarer å slette er fordi du bruker et FTP prog som ikke kan slette mapper med innhold i. Bruk f.eks CrystalFTP... EDIT: Woho! 1337 innlegg! Endret 23. desember 2003 av Loomy Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Grunnen til at du ikke klarer å slette er fordi du bruker et FTP prog som ikke kan slette mapper med innhold i. Bruk f.eks CrystalFTP... EDIT: Woho! 1337 innlegg! Kor jeg finner det henne? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 www.crystalftp.com ? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 www.crystalftp.com ? ok,men hvordan bruker man den?vannskelig? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ganske enkelt. Koble til server med passord og sånt, dine egne filer ser du på venstre side, serverens filer er på høyre, last opp det du skal. Lenke til kommentar
falut Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg bruker FlashFXP som FTP prog. Veldig enkelt å bruke Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Ganske enkelt. Koble til server med passord og sånt, dine egne filer ser du på venstre side, serverens filer er på høyre, last opp det du skal. Kom meg inn ja,men dær får jeg en til feilmelding når jeg prøver og slette di 2 filen dær noen flere gode råd her Endret 23. desember 2003 av Shuttle Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Er det du som har opprettet de to katalogene, eller lå de der fra før av? Hvis sistnevnte har de sikkert en funksjon Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Er det du som har opprettet de to katalogene, eller lå de der fra før av? Hvis sistnevnte har de sikkert en funksjon Di lastet jeg opp.og så har jeg slettet undermappende,så nu får jeg ikke fjerna di 2 filen dær... Lenke til kommentar
gather Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg bruker nå det jeg har tilgjengelig der og da På min egen pc bruker jeg paintshop pro og allaire homesite. Av ftp program bruker jeg windows sitt innebyggede ftp:// Det bruker du slik.. ftp://bruker:[email protected] Det kan slette mapper med innhold og chmodde. Til det jeg ikke kan gjøre med det bruker jeg cute ftp Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) når du er i ftp programmet ditt se etter attributter som sier hva rettigheter du har med brukernavn og passordet ditt ... det er mulig de du har plass hos vil at alle brukere skal ha den mappen .... det 9 stykker : - - - - - - - - - det meste er begrensninger men noen er også info som først .. står det [b]D[/b] der så betyre det at det er en mappe osv. lykke til Endret 23. desember 2003 av Angelboy Lenke til kommentar
GTS Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Er eniog med der som sier at NotePad rett os litt blir for tungvint når man skal lage litt større sider. 1st Page 2000 er derimot en editor som funker meget bra! www.evrsoft.com regner med at mange av der har erfaringer med den.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Synes det er forbausende at ikke flere nevner NAmo. Jeg prøvde lenge å finne fram til et program som passet meg til å lage websider enklest mulig til vanlig bruk. Ikke no utpreget profft eller spesielt. Og jeg synes Namo var midt i blinken. Wysiwyg delen er nesten like enkel å bruke som frontpage express uten sammenligning forøvrig. De pleier å anbefale det til nybegynnere selv om viderekomne også bruker det. Og der får du mye for pengene i forhold til andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå