saphiens Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Topicen sier vel det meste! Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 vet ikke om det er så mange som har så gode erfaringer med det her.. men ingen som kan stoppe deg.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Du laster ned en gif-animator og velger de bildene du vil "amimere" Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 du kan foreksempel bruke animation shop... hvis du har psp da..... Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Funker det også med å lage gif-animasjon av film også? Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 tror faktisk ps har en mulighet for å animere. Brukte denne engang, men husker ikke hvordan. Microangelo er rått til dette Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 tror faktisk ps har en mulighet for å animere. Brukte denne engang, men husker ikke hvordan.Microangelo er rått til dette Jepp, Image Ready. (Som er en del av Photoshop) Drev med Animated GIF før, men så oppdaget jeg flash. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 kan vi få se noen av verkene dine funkyweb? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Du kan bruke ImageReady ja - men helst hold deg unna (det eg tenker på som) animerte gifs... Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 kan vi få se noen av verkene dine funkyweb? Offtopic: Rolig nå, hehe... neida tuller. Skal en dag legge ut en poll der jeg ønsker kommentarer til egenpresentasjon min, og hva som kunne ha vært bedre. Vent og se, har bare noe få justeringer. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Okey, *vente i spenning* Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hvordan er muligheten for å få en animert gif til å kjøre kun en gang, altså ikke gjenta seg til krampa tar den? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hvordan er muligheten for å få en animert gif til å kjøre kun en gang, altså ikke gjenta seg til krampa tar den? hehe, bra spørsmål. nå ble tråden litt mer spennende. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kan gjøre mye artig med en gif hvis man kan bestemme antall loops Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hvordan er muligheten for å få en animert gif til å kjøre kun en gang, altså ikke gjenta seg til krampa tar den? Disse valgene har man i Image Ready, som jeg absolutt vil anbefale til animering. Gjør egentlig det meste av jobben selv, iallefall om du kombinerer det med photoshop-dokumentet ditt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ehy, den må jeg se nærmere på. Når jeg dumper elements vel og merke... Lenke til kommentar
kist Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Personlig foretrekker jeg Ulead Gif animator v4, ikke v5 ettersom den ble noe stor og kjelkete. Forbered grafikk i photoshop og deretter lagre som PNG og importer inn i Gif Animator. Programmet tilbyr deg også en rekke ferdige plugins for å lage "transaction" mellom 2 bilder. Senere versjoner av Photoshop har også som nevt image ready men jeg synes personlig ikke denne er av samme klasse som Ulead Gif Animator. Jeg liker best programmer som gjør det de skal gjøre og ikke for mye annet, da vil jeg heller ha 2 programmer som er eksperter på det de driver med, Ulead Gif Animator er i tillegg meget rask, og har meget gode muligheter for å optimere animasjonen, som gir deg små raske filer. Til slutt lurte du på om du kunne lage GIF animasjoner av film. Dette kan du, men det er ikke å anbefale av 3 grunner : 1. Gif animasjoner kan maksimalt ha 256 farger 2. Gif animasjoner har en tendens til å bli meget resurskrevende om de blir for store. 3. Gif animasjonene som går over flere sekunder blit store i KB og er ikke praktisk når man skal laste ned. Man må også laste hele aniumasjonen før den spiller av. Merk i tilleg pnkt. 2 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 kist; personlig synes jeg AIR er myyye bedre enn Ulead. Med IR har du mye flere muligheter når du arbeider med et ps dokument som de fleste her gjør, og du slipper å switche frem og tilbake mellom programmer for å finpusse. Men det er vel kanskje fordi jeg er best vant med det og bruker ps til det aller meste. Lenke til kommentar
trylore Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 ja, da kan du bruke gif-animator Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg tror vi lar "by gones be by gones" og stenger denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg