Ulvestad Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Spiller morrowind med min gamle P3 667 maskin og Ti4800SE og einaste eg merker er eit lite hakk som "pandamartin" sier kvart 15-20 sek. Men klart hadde eg hatt ei bedre maskin så hadde eg kunna stilt litt på grafikken. Heilt ok likevel. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 går kansje ikke perfekt.. men ikke noe å syte over på min maskin ivertfall Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Vis han skal kjøpe seg 2500+ må han ha nytt sjermkort også. vis han skal klokke så må han ha bedere ram og! han trenger da vell ikke bedre ramm, jeg har pc2100 ram og jeg klokker min xp2500 til 2400mhz om jeg vill, kjører den på 2200mhz nå Endret 21. desember 2003 av Henrik2k Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) La meg si det sånn, det skal MYE til for å få Morrowind til å kjøre helt glatt, og å stille på oppløsningen har null og niks å si. FPS min går vel ned med 1-2 max når jeg setter oppløsningen opp fra 640 til 1600! Det ENESTE i hele spillet som har noe vesentlig å si på FPS er view distance, og den har ganske mye å si og. Last ned Morrowind FPS optimizer 1.96, den er til MEGET stor hjelp da den stiller på mange ting for å få spillet til å gå bedre,den justerer f.eks view distance etter hvor mye FPS du vil ha. Om du setter inn 20 FPS så prøver Optimizeren å sette opp og ned view distance for å holde FPS over 20 hele tiden. Endret 21. desember 2003 av ToXciK Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Denne er litt sånn feilposta da. Hadde det vært et ingame problem, hadde jeg postet under Spill (->Hjelp). Men slik som jeg ser den, lønner det seg å stille spørsmål om hardware på hardware-delen av forumet, og ingame på spill-delen. Kanskje ikke alltid, men som oftest. Spørsmålet mitt var om det er hardware-problemer som gjør at jeg ikke kan spille det med god flyt. I og med at skjermkort er en vesentlig del da, postet jeg det her. Kan det være mer logisk? Hvis moddiser skulle drevet og flyttet på slike poster, ville det vært arbeid 24/7. On-Topic: Har siste Morrowind-update, Tribunal-Update og Bloodmoon-update. Ellers satser jeg på å få teste om det er/var HK og CPU 1. juledag Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Last ned Morrowind FPS optimizer 1.96 yes, men hvor? Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Prøv her: http://www.morrowind.nm.ru/ Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Takk, ToXciK. Jeg var overrasket over hvor mye bedre det ble. Skulle gjerne hatt det bedre, men nå er det ihvertfall spillbart. Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg kan spille Morrowind på min gamle data: 384mb SDRAM, 800 MHz Duron, GeForce 2 MX 400 32 mb ram, et dritthovedkort(MSI). Det du må gjøre er å tweake litt. send meg en PM hvis du vil ha tips til tweaking. Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Jeg spillte Morrowind mest på min elder P3 600 Ati 8500LE 512 Ram Pc i 1024 oppløsning. Noe som gikk helt ok. Settings: Skygger av AI meter ( I hvilken avstand NPC tar og hilser på deg ol ) Low 1024 oppløsning ( Siden for Ati 8500LE kjører best i denne oppløsningen ) Veiw i lav sikt ( Dette er hovedsaklig det viktigste for å få bedre FPS ) resten på medium til hige noe du kan teste deg frem til siden du har et nyere skjermkort, men du må regne med litt slow down i steder som Balemora ol. Det rare hvar at når jeg fikk min nye P4 2,6gh 1024 Ram Ati 9800pro så gikk ikke spillet super glatt da heller alle steder Endret 22. desember 2003 av LOBOS Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Kan jo prøve noe av det som står her og: http://www.tweaktown.com/ttg/ttgdocument.p...=17&dType=guide Har ikke prøvd så mye av det selv så jeg kan ikke si hvor mye bedre det blir. Endret 22. desember 2003 av ToXciK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå