bshagen Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Ok. Ferdig. Tesla er dritt. Dere vant. Diskusjonen er over Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) Nei, følger du linken til bildet (gjennom google image search), så kommer du til en reddit link. Dette er en ny bil fra fabrikk, og måten bilen ble levert en kunde. Det sier seg selv at disse bilene ikke går igjennom noe ettersyn som helst, om slike feil går igjennom. Nei, ingen kollisjonsskade, det er feste-klamrene som er dårlige. Endret 27. mars 2019 av Nautica Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) Vi ser jo mange feil? Forskjellen er bare at dette var et ekstremt tilfelle, der robotene virkelig bommet. Bilen gikk jo fremdeles igjennom QC, så spørsmålet blir vell heller: Hvor mange slike tilfeller er det som ikke havner på nett? Hvor mange kunder finnes det som kun får den fikset uten å klage på et forum? En må vell anta at disse folkene som bruker Reddit og diverse er i et ekstremt undertall kontra brukermassen til bilene?Det er levert over 200.000 Model 3, så selv om man finner 50 skrekkeksempler så er det et veldig liten prosentandel. Jeg har også sett *mange* flere som sier bilene de mottar er perfekte i forhold til panelgap, enn som sier det er feil på panelgap. Endret 27. mars 2019 av Espen Hugaas Andersen Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) Ja, det er vell en giga smell? Mulig dette blir for lokal "slang", men betydningen er at det er svært uheldig at den har blitt levert ut slik og det har åpenbart vært mangelfull QC på denne bilen. Se posten min over Endret 27. mars 2019 av Nautica Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Se posten min over Post 102? Jeg mente heller ikke at det var kollisjonsskade,som jeg sa Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Post 102? Jeg mente heller ikke at det var kollisjonsskade,som jeg sa Ville bare oppklare. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Det er levert over 200.000 Model 3, så selv om man finner 50 skrekkeksempler så er det et veldig liten prosentandel. Jeg har også sett *mange* flere som sier bilene de mottar er perfekte i forhold til panelgap, enn som sier det er feil på panelgap. Trur ikke du tok poenget. Det sier seg selv at eksemplene som havner på nett ikke tilsvarer realiteten i antall. Ingen av de jeg kjenner som kjører bil, ville brukt et forum for å klage om et problem rundt bilen sin. Skal man sammenligne, så får man isåfall se på service problemene merkene seg i mellom da? 2 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Trur ikke du tok poenget. Det sier seg selv at eksemplene som havner på nett ikke tilsvarer realiteten i antall. Ingen av de jeg kjenner som kjører bil, ville brukt et forum for å klage om et problem rundt bilen sin. Skal man sammenligne, så får man isåfall se på service problemene merkene seg i mellom da? Greit nok det. Det har jo ikke vært få ting med i-Pace. Kan starte her, f.eks: https://www.i-paceforum.com/forum/474-jaguar-i-pace-ev-issues-problems/ Lenke til kommentar
gamlefar Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) Det er levert over 200.000 Model 3, så selv om man finner 50 skrekkeksempler så er det et veldig liten prosentandel. Jeg har også sett *mange* flere som sier bilene de mottar er perfekte i forhold til panelgap, enn som sier det er feil på panelgap. Dagens ønsketenking og synsetull? Endret 27. mars 2019 av gamlefar 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Dagens ønsketenking og synsetull? Mener du seriøst at det er flere biler som går ut med feil enn ikke? At det er 100 000+ model 3 som står å venter på Service? Lenke til kommentar
oophus Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Greit nok det. Det har jo ikke vært få ting med i-Pace. Kan starte her, f.eks: https://www.i-paceforum.com/forum/474-jaguar-i-pace-ev-issues-problems/ Ok? Poenget er hva? Skal vi sammenligne antall nye poster på et forum hver dag mellom Tesla og Jaguar, eller hva mener du? 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) Dette er nok hovedgrunnen til at Tesla kommer til å øke forspranget sitt ja. Får håpe de andre produsentene nå ser verdien i det Tesla har bygd og fortsatt bygger opp Ok. Ferdig. Tesla er dritt. Dere vant. Diskusjonen er over Forstår ikke helt hvorfor du er så hårsår, det var du som tok opp Tesla i denne Jaguar-tråden Hadde ikke du postet ditt innlegg 21/3 ville det selvfølgelig ikke blitt Tesla-diskusjon i denne tråden. Endret 27. mars 2019 av Nautica 4 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Ok? Poenget er hva? Skal vi sammenligne antall nye poster på et forum hver dag mellom Tesla og Jaguar, eller hva mener du? Vet ikke akkurat hvordan man bør gjøre det. Hvordan tenkte du at man bør gjøre det? Men i og med at det er levert ca 20 Model 3 for hver i-Pace, så bør så klart 20 Model 3 feil telle like mye som 1 i-Pace feil. 1 Lenke til kommentar
gamlefar Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Mener du seriøst at det er flere biler som går ut med feil enn ikke? At det er 100 000+ model 3 som står å venter på Service? Nei. Hvor i huleste får du den tanken ifra? 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Baserer ikke dette fra meg selv? “Words fail me. It’s insanity,” said Sanford C. Bernstein & Co.’s Max Warburton, who benchmarked auto-assembly plants around the world before becoming a financial analyst." https://archive.fo/WLb6L#selection-3891.0-3891.171 Et telt for manuell arbeid må jo til når robotene ikke fungerer. Ingenting av det jeg skrev kommer fra at jeg har analysert noe. “The existing line isn’t functional, it can’t build cars as planned and there isn’t room to get people into work stations to replace the non-functioning robots,”" Hva skjer da? Jo man lar det være. Man sender bilene ut, og tar problemene senere. Som sagt, det er umulig at bilen i bildet er blitt sjekket av et menneske og fått et grønt kryss på seg på at alt var i orden. Så du siterer en annen synser som ikke har peiling på hva Tesla driver med. Bra strategi. Hvor mange slike synsere har tatt grusomt feil om Tesla? Det er jo disse som sa at Tesla aldri ville nå 5000 biler i uka, osv. LOL. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Nei, det kan jo vanskelig gå fra ille til værre. Skulle for svarte bare mangle! Nå holdt de igjen produksjonsøkning for å stabilisere produksjonen og optimalisere den. Så krisemaksimeringen feiler igjen. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Gjesp... Bortforklaringene er fra din side. Kom med forbrukerkilder hvor produksjonsmodeller av i-pace solgt til forbrukere dette er tilfelle du. Du kan ikke sidestille førproduksjonsmodeller med produksjon. Moving the goalpost, bortforklaringer, osv. Faktum er at det er panel gaps i produserte I-Pace. Jeg skjønner at det er ubehagelig for deg med fakta og virkelighet, men jeg bare påpeker at også Jaguar har panel gaps, noe som altså er et ubestridt faktum. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Gjesp... Bortforklaringene er fra din side. Kom med forbrukerkilder hvor produksjonsmodeller av i-pace solgt til forbrukere dette er tilfelle du. Du kan ikke sidestille førproduksjonsmodeller med produksjon. Det klarer han ikke. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Nei. Hvor i huleste får du den tanken ifra? Fra svaret ditt til den andre posten? Lenke til kommentar
oophus Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Vet ikke akkurat hvordan man bør gjøre det. Hvordan tenkte du at man bør gjøre det? Men i og med at det er levert ca 20 Model 3 for hver i-Pace, så bør så klart 20 Model 3 feil telle like mye som 1 i-Pace feil. Hæ? Nei? Så siden noen lager noe mer av noe, så skal dette gå ut over kundene? Er det plutselig vår feil nå, at noen pusher produksjonslinja si? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå