Gå til innhold

Jaguar-sjefen: Tilgang til batterier vil være en bremsekloss i mange år framover


Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Kun Tesla sliter med ujevne ‘panel gaps’. England har mange moderne fabrikker. De driver eks. ikke med teltproduksjon.

Nei, Jaguar sliter med panel gaps. Selv biler de har sendt til utlån til anmeldere og utstillingsbiler har panel gaps.

 

Jeg så for eksempel en I-Pace utstilt på Gardermoen for litt siden. Åpenbare digre panel gaps.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, godt bemerket. :) Jeg kjøpte nylig et britiskprodusert telt (Gelert Navajo 10). Mitt eksemplar er helt uten panel gaps.

 

Men seriøst og tilbake til i-Pace. Jeg synes den er knallfin. En kollega har en og den har ikke noen framtredende panel gaps på sitt eksemplar. Nå skal det sies at jeg bare har sett nøye på den med egne øyne og ikke har gått over den med skyvelær. (Det skulle tatt seg ut :p )

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Nei, Jaguar sliter med panel gaps. Selv biler de har sendt til utlån til anmeldere og utstillingsbiler har panel gaps.

 

Jeg så for eksempel en I-Pace utstilt på Gardermoen for litt siden. Åpenbare digre panel gaps.

Du får meg til å tenke på Goebbels sine ord om britene. Sitat under:

 

The English follow the principle that when one lies, it should be a big lie, and one should stick to it. They keep up their lies, even at the risk of looking ridiculous.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du får meg til å tenke på Goebbels sine ord om britene. Sitat under:

 

The English follow the principle that when one lies, it should be a big lie, and one should stick to it. They keep up their lies, even at the risk of looking ridiculous.

Hvorfor det? Panel gaps i I-Pace er relle, og jeg har tidligere vist flere videoanmeldelser der utlånsutgaven de bruker har åpenbare panel gaps.

 

Og så har du utstillingsmodellene da, som den på Gardermoen.

 

Det er rimelig desperat av deg å benekte virkeligheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kun Tesla sliter med ujevne ‘panel gaps’. England har mange moderne fabrikker. De driver eks. ikke med teltproduksjon.

Nei, Jaguar sliter med panel gaps. Selv biler de har sendt til utlån til anmeldere og utstillingsbiler har panel gaps.

 

Jeg så for eksempel en I-Pace utstilt på Gardermoen for litt siden. Åpenbare digre panel gaps.

Det så du vel ja. Det er vel ingen her som tror at du er partisk til fordel for Tesla, så da må vi bare stole på din observasjon? For du kan vel ikke dokumentere dette heller?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvorfor det? Panel gaps i I-Pace er relle, og jeg har tidligere vist flere videoanmeldelser der utlånsutgaven de bruker har åpenbare panel gaps.Og så har du utstillingsmodellene da, som den på Gardermoen.Det er rimelig desperat av deg å benekte virkeligheten.

Kan du lenke til alle disse videoene? Og bilder av i-pace’er med panelgaps?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det rapporteres forsatt om relativt grove feil på Tesla biler. Feil som man aldri ser på noen av de andre merkene og hvor de aldri ville ha forlatt fabrikken i slik tilstand. Se f.eks TeslaBjørn videoer. Og da snakker vi også om biler som hadde kostet et sted mellom 1-1,5 million med avgifter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Da er det jammen mye bil for pengene. Syns du ikke? Fordi innen du har råd til en bil som i utgangspunktet kostet 1.5 mill så er den bilen 10år gammel, med mye mer feil enn det der og langt over 100’km på telleren og busemenner under setet :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Det så du vel ja. Det er vel ingen her som tror at du er partisk til fordel for Tesla, så da må vi bare stole på din observasjon? For du kan vel ikke dokumentere dette heller?

Jeg har dokumentert det før. Jeg linker til flere videoanmeldelser der jeg kom med tidsangivelse der man tydelig kunne se panel gaps. Det ble helt stille fra Tesla-haterne. Ikke en kjeft kommenterte det jeg kom med. Etter at de begynte å mase om kilder og bla bla.

 

Helt jævla stille ble det fra gjengen.

 

Derfor gidder jeg faen ikke å lete det opp igjen.

 

Men det er enkelt å finne selv. Bare søk opp noen anmeldelser og bla kjapt gjennom videoene for å se at de f.eks. filmer forfra.

Lenke til kommentar

Det rapporteres forsatt om relativt grove feil på Tesla biler. Feil som man aldri ser på noen av de andre merkene og hvor de aldri ville ha forlatt fabrikken i slik tilstand. Se f.eks TeslaBjørn videoer. Og da snakker vi også om biler som hadde kostet et sted mellom 1-1,5 million med avgifter.

Hvilke grove feil er det?

Lenke til kommentar

Testere har ikke rapportert om det (dvs. det kan godt være, men det var ikke det jeg skrev). Panel gaps vises i f.eks. videoer der noen tester I-Pace.Altså: Det er synlig i videoene.

Hvilke videoer. Som nevnt, jeg har sett mange, og det har ikke vært i nærheten av å være fremtredende. Så gi gjerne eksempel på en.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvilke videoer. Som nevnt, jeg har sett mange, og det har ikke vært i nærheten av å være fremtredende. Så gi gjerne eksempel på en.

Siden han nevner at dette finnes overalt, så holder det jo ikke med én video. Vis 5-6 stykker, slik at vi ser at det er et mønster her. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...