andnet Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg skal kjøpe nytt digitalt kamera til julen og lurer på hvilke som er det beste kjøpet? Jeg er ute etter et rimlig kamera og dermed ikke det beste av de beste. Har ikke peiling på kamera i det hele tatt så jeg setter stor pris på all hjelp Inne data er det vertfall sånn at om du ikke trenger det beste på markedet lønner det seg å kjøpe et middelklasse-produkt som ofte er mye billigere men det har alikavel ikke mye dårligere ytelse...det samme gjelder vel kanskje for videokamera? takker for svar Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hva er budsjettet? Hva skal du ta bilder av? Og hva skal bildene brukes til? Har du tatt en titt her? : http://akamera.no/art.php?artikkelid=1001 Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Om du er en standard "konsument"-fotograf. Vil nok IXUS-kameraene og MJU-kameraene være perfekte. Videokamera er det kun Sony TRV33 pga ekte widescreen... Kan ikke få fram hvor viktig det er at kameraene kan brukes i flere år framover når alle får seg widescreen og alle andre tv-sendinger er i widescreen. Lenke til kommentar
andnet Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Tenkte mest på videokamera... etter det jeg har sett av priser så ligger vel de rimeligste på 4-6k så det blir vel budsjettet mitt. Har bare tenkt å filme litt og eksperimentere med redigering på data, ikke noe spesielt bruksområde utenfor det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå