The Helper Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 personlig så va ej berre tenkt å skjere ut bunnen, av flaska, lage en plexi-sak med hull for røret som skal gå til toppen(inn med vann) og den lille stussen som såvidt skal stikke opp i bunnen (ut) blir sikkert hull til LEDene og da.. også lime det heile sammen med araldit, koble på slangene, starte pumpa.. så må ej ev. lage topp på tanken (vist vanspruten står opp) Men Pondus.... skulle ikkje du sende den lampa til meg da? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ok,næh.Beholder den selv jeg gitt.. Jeg tenkte bare jeg skulle skru i 2stk nippler og lime fast den sorte toppen å prøve. Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) baff... jaja... neida.. d... klare mej ej... men no e det pause på prosjekt vannkjøling ei stund igjen, d å ver permittert fra jobben er dårlige greier.. blir mest ED; men tanken skal nåvel bli ferdig for det... Endret 25. desember 2003 av The Helper Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ser ut til å bli bra dette her. Sleng ut mange bilder når du er ferdig. (det gjelder begge dere som lager lavatank ) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hadde vore kult å kjøpt eit par stk slike lavalamper og putte all den fargede guffa som er i dei sammen i den boblelampen og hatt ei sterk lyspære, evt. ein liten ovn under slik at det varmet nok. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 kommer dere med bilder snart eller? hørtes morsomt ut dette, gleder meg til dette jeg nå.... Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Rest your nuts boy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå