AnonymDiskusjon Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Hei! Tok røntgenundersøkelse den 11.03.19 på Ullevål. Fremdeles ikke hørt fra henvisende lege. Tenkte å sende en e-post å si ifra om at jeg setter pris på tilbakemelding selv om de ikke finner noe spesielt, i tilfelle dette er årsaken til at han ikke har kontaktet meg eller at han har glemt meg. Er det for tidlig å kontakte han? Virker det masete? Hvor lenge bør jeg i så fall vente før å kontakte han dersom han ikke har kontaktet meg? Anonymous poster hash: 54241...b8f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2019 TS her. Fikk høre at svaret 'ligger til signering' av radiologisk ekspedisjon på Ullevål. Vet ikke hvor lenge det vil gjøre det. Tar kontakt igjen neste uke, med Ullevål eller legen. Ifølge radiologisk servicekontor er svaret klart. Skjønner ikke det. Anonymous poster hash: 54241...b8f Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Sjekket ut helsenorge.no > min helse > pasientjournal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå