uranus Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hallo! Har sett babethread og alle er damer som er nesten umulig å få. Så jeg tenkte at vi kunne starte en tråd hvor du legger opp bilde av dama di. Dette kan bevise at det finnes normale damer som er like fine som modeller. Dont be shy, "Just do it" Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Vell.... Så du kan drive og trene høyrearmen din etter dem? Vet det ligger bilder av damen min her ,men og legge dem ut her ville rett og slett vært respektløst Kan dog legge ut bilder av megselv hvis du vil det.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Vell.... Så du kan drive og trene høyrearmen din etter dem? Vet det ligger bilder av damen min her ,men og legge dem ut her ville rett og slett vært respektløst Kan dog legge ut bilder av megselv hvis du vil det.. Er enig med deg der.Har også noen av eksen min,men de skal jeg holde for meg selv Hvordan trur du dama di hadde sagt/reagert om hun fant ut at du hadde publisert et bilde på et forum da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Man skal da ha såpass respekt for dama at man ikke legger ut bilder uten tillatelse. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 nydelig! kan jeg prøve??????????????+++++++++ Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hvor kjøpte du denne? hvor mye kostet den? Funket den? Tåler den hardkjøring hver dag? Skal vi spleise på en? Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 hva med aa legge ut damer du vil at skal bli dama di i stedet? er ikke det en bedre idee? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Dette er rett og slett en tråd som forsøpler søppel-kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg