siDDis Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Jeg ønsker å begrense installasjon av apper, telefoninnstillinger, dyre nummer/telefon til utlandet på en mobil. Denne styringen må kunne styres remote f.eks via nettside. Sånn at jeg kan åpne for nye apper ved behov uten å måtte gjøre det fysisk på telefonen. Finnes denne type programvare? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 https://safelagoon.com/en/ Har brukt den et par års tid, vi har 3 barn. Månedlig leie som er noe dyr, men så virker ting som det skal. Kan settes i modus etter alder, og kan skreddersyes helt ned til den minste app. Ang nummer til utlandet så vil jeg tro du må ta dette via mobilleverandøren din, tror ikke Safelagoon har noe slikt. Vi har Komplett mobil, og der kan man sette hva man ønsker å tillate og ikke. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Finnes det noe program som også har kontroll på innhold innen f.eks youtube? Minstejenta her liker å se forskjellige tegnefilmer, minecraft-videoer osv, som innimellom har plutselige bilder åpenbart ment for å skremme barn (momo, granny og annet dritt). Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Nja og tja. Har ennå ikke funnet noe filter for youtube som selekterer dette på en bra måte. En har youtube kids (og dermed kan man blokkere vanlig youtube), og man kan sette aldersgrense på vanlig youtube. Begge deler funker sånn passe, men er ikke idiotsikkert.Når det gjelder surfing på nett så har Safelagoon mulighet for å filtrere vekk en hel del, og det ser ut til å virke greit. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Skjønner. Har satt på kidsmode eller hva det heter, passer på at hun er innlogget med sin bruker så den skal holde seg til dette bestandig, men plutselig var en enhet ikke logget inn, og alt rasket var tilgjengelig. I tillegg er altså noen barnevideoer utsatt for drittsekker som vil skremme dem. Nei, kommer ikke utenom manuell kontroll på hva de holder på med uansett. Får se nærmere på safelagoon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå