T.F.T Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) når jeg skriver eller svarer på et emne så står alltid den der forbanna advarselsgrafen under navnet mitt. jeg har aldri bedt om å ha den der, om når jeg trykker på fjern avatar om og om igjen så skjer det ingen ting. hvordan får jeg fjernet den. vil gjerne vite hvorfor den er der. enten så er det noe som gjør at den bare er synlig på pc-en min ellers så er det no annet Endret 21. desember 2003 av T.F.T Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 3 cm lenger opp : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=170099 Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 sorry asså men jeg fant ikke svaret. det er nok bare jeg som er litt dårlig til å leite, eller dårlig til å skjønne det dere mener. kan du please si hvordan jeg fjerner den og hvorfor den i det hele tatt er der når jeg aldri har bedt om at den skal være der? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Den kan du ikke fjerne, og den er der fordi at du skal kunne være obs på din egen warn level Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Den kan du ikke fjerne, og den er der fordi at du skal kunne være obs på din egen warn level mener du egentlig at andre ikke ser min men bare sin egen? føler meg teit nå asså som spørr og graver så mye Endret 21. desember 2003 av T.F.T Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ingen ser andre sin, det er kun du som ser din egen graf. De eneste som kan se grafene utenom er vi som er moderatorer her. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 takk. nå skjønte jeg det endelig. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 takk. nå skjønte jeg det endelig. Hvsi du ikke viste det? Lurte du aldri på hvorfor absolutt ingen andre enn deg hadde advarsel? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Men jeg må si at jeg ikke ser helt poenget med at vi ser den. Altså, at nesten 38000 bruker ser en advarselsgreie som er på 0%. Skal den minne oss på hvor flinke vi har vært? Dere sier det er fordi vi skal være oppmerksom på hvor mange % vi har, noe jeg antar kun gjelder de som har fått advarsel. Hva med å heller sende en e-post og en privatmelding til dem? Tror egentlig ikke at folk glemmer at de har fått advarsel. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Men jeg må si at jeg ikke ser helt poenget med at vi ser den. Altså, at nesten 38000 bruker ser en advarselsgreie som er på 0%. Skal den minne oss på hvor flinke vi har vært? Dere sier det er fordi vi skal være oppmerksom på hvor mange % vi har, noe jeg antar kun gjelder de som har fått advarsel. Hva med å heller sende en e-post og en privatmelding til dem? Tror egentlig ikke at folk glemmer at de har fått advarsel. Jepp ! Såvidt enig, ser ikke vitsen til å ha noen advarselsparametere så lenge man ikke har gjort noe ...... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Skal den minne oss på hvor flinke vi har vært? Heller minne oss på kor u-slemme vi har vert, ikkje nødvendigvis flinke Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Viss du prøver å fokusere 5cm til høgre for advarselen så er det ein tråd der som diskuterer saker og ting, det er denne du skal konsentrere deg om, ikkje kva som står på siden. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Den kan vel fungere på ulike sett: Den minner deg på en eller flere dumme ting som du ikke vil gjøre igjen Den minner deg på en eller flere idiotiske moderatorer Kven kveit? Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Min er på 0%, men jeg liker egentlig å ha den her. Selv om man ikke glemmer om man får en advarsel, så er muligens en smule vanskelig å huske på nøyaktig hvor mange prosent man har fått tilsammen. Lenke til kommentar
EC Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Tro meg - når folk får en advarsel, legger de merke til det! Og det er tross alt hele vitsen med advarsels-grafen. Og den er ikke i veien for noe, så den blir nok aldri fjernet. For øvrig en meget kjekk funksjon! Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Tro meg - når folk får en advarsel, legger de merke til det! Og det er tross alt hele vitsen med advarsels-grafen. Og den er ikke i veien for noe, så den blir nok aldri fjernet. For øvrig en meget kjekk funksjon! hva med og gjøre det slik at den kun kommer til syne når man får 1% eller mer... Ikke det at den plager meg! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Synes det virker ganske prevantivt jeg. Når jeg ser min graf på 0%, så vil jeg ha den slik oxo:) /me don't want any warnings:) Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Greit nok med grafen, og at jeg fikk en teit på 2kb for stor avatar. Da jeg ikke viste det ble skiftet på reglene i det nye forumet. Men forsvinner aldri denne teite "Anmerkningen" ? Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 bambam: joda, nå så. Det er ikke aktuelt å gjøre noe med advarsel-grafen; den blir værende der den er. Vi har langt andre ting å bruke tiden på enn å skrive "hacks" som i bunn og grunn ikke er nødvendige. Det er mye annet som er viktigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå