Gå til innhold

får ikke vekk advarselsgrafen!

Anbefalte innlegg

når jeg skriver eller svarer på et emne så står alltid den der forbanna advarselsgrafen under navnet mitt. jeg har aldri bedt om å ha den der, om når jeg trykker på fjern avatar om og om igjen så skjer det ingen ting.

hvordan får jeg fjernet den.

vil gjerne vite hvorfor den er der.

enten så er det noe som gjør at den bare er synlig på pc-en min ellers så er det no annet

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sorry asså men jeg fant ikke svaret. det er nok bare jeg som er litt dårlig til å leite, eller dårlig til å skjønne det dere mener. kan du please si hvordan jeg fjerner den og hvorfor den i det hele tatt er der når jeg aldri har bedt om at den skal være der?

Lenke til kommentar
Den kan du ikke fjerne, og den er der fordi at du skal kunne være obs på din egen warn level ;)

mener du egentlig at andre ikke ser min men bare sin egen?

føler meg teit nå asså som spørr og graver så mye :dontgetit:

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Men jeg må si at jeg ikke ser helt poenget med at vi ser den. Altså, at nesten 38000 bruker ser en advarselsgreie som er på 0%. Skal den minne oss på hvor flinke vi har vært?

Dere sier det er fordi vi skal være oppmerksom på hvor mange % vi har, noe jeg antar kun gjelder de som har fått advarsel. Hva med å heller sende en e-post og en privatmelding til dem?

Tror egentlig ikke at folk glemmer at de har fått advarsel. :roll:

Lenke til kommentar
Men jeg må si at jeg ikke ser helt poenget med at vi ser den. Altså, at nesten 38000 bruker ser en advarselsgreie som er på 0%. Skal den minne oss på hvor flinke vi har vært?

Dere sier det er fordi vi skal være oppmerksom på hvor mange % vi har, noe jeg antar kun gjelder de som har fått advarsel. Hva med å heller sende en e-post og en privatmelding til dem?

Tror egentlig ikke at folk glemmer at de har fått advarsel. :roll:

Jepp ! Såvidt enig, ser ikke vitsen til å ha noen advarselsparametere så

lenge man ikke har gjort noe :devil: ......

Lenke til kommentar
Tro meg - når folk får en advarsel, legger de merke til det! Og det er tross alt hele vitsen med advarsels-grafen. Og den er ikke i veien for noe, så den blir nok aldri fjernet. :)

For øvrig en meget kjekk funksjon!

hva med og gjøre det slik at den kun kommer til syne når man får 1% eller mer...

Ikke det at den plager meg!

Lenke til kommentar

bambam: joda, nå så. :)

Det er ikke aktuelt å gjøre noe med advarsel-grafen; den blir værende der den er. Vi har langt andre ting å bruke tiden på enn å skrive "hacks" som i bunn og grunn ikke er nødvendige. Det er mye annet som er viktigere. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...