Gå til innhold

ICQ, Få frem gamle "adresse" bok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har samme ICQ-konto så trenger du vel ikke lagre noe av ICQ-mappa??

Jeg har aldri gjordt det, men buddyene dukker opp allikevel. Har formatert/installert 15 ganger uten at det har vært noe problem.

Ligger det ikke lagret på ICQ-serveren ?

Tydeligvis ikke i ditt tilfelle ? :roll:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-04 20:48, SirHartge skrev:

EJg har back up fra gamle icq mappa mi, men nå ønsker jeg alle de som jeg hadde adda.

Jeg skjønner at den DBconverter gjør litt, men det kommer ikke frem nicklista mi..

Takk for alle svar.

Hele stasen er gjemt i .dat og .idx-filene med samme "navn" som ICQ-nr ditt. Det skal være nok å klemme disse inn i ICQ-folder i den mappen som har samme navn som ICQ-versjonen du bruker... (Litt knotete skrevet, men hos meg er det X:Program FilesICQ2001a.)

Mvh. Eivind.

[ Denne Melding var redigert av: eivindbirkeland på 2002-03-06 00:33 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-06 10:34, JarleW skrev:

Og hva med "History" - loggen med de gamle chattene ?

Hadde endel linker der som jeg gjerne ville hatt tak i. Ligger de lagret i en eller annen fil også ?

Hele stasen er gjemt i .dat og .idx-filene med samme "navn" som ICQ-nr ditt. :smile:

Dette inkluderer oppsett, meldinger (history), contacts... hele sulamitten. Det eneste som ligger andre steder, er mottatte filer og chats (hvis du har lagret disse).

De nyeste versjonene av ICQ lagrer visstnok contactlist på server, og lager også en kopi på HD, men jeg mener det er langt enklere å bare ta en backup av .dat og .idx-filene (og evt. mottatte filer og lagrede chats). Det er i hvert fall det jeg gjør når jeg skal reinstallere... :smile:

Mvh. Eivind.

[ Denne Melding var redigert av: eivindbirkeland på 2002-03-09 12:36 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...