OlaHaldor Skrevet 24. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2019 Jeg spiller også med ultrawide, og default er det i borderless window. Hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Jeg spiller også med ultrawide, og default er det i borderless window. Hvilket skjermkort har du? Jeg har 1080ti, så det skal ikke stå på minnet. Den minnefeilen har jeg bare fått to ganger, og de gangene fulgte jeg ikke med på minnebruken, men har logget det siden, og det har ikke vært i nærheten av å bruke 11 GB. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 30. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2019 Har du kommet i gang med Satisfactory enda, eller er det bare problemer? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. mars 2019 Del Skrevet 30. mars 2019 Har du kommet i gang med Satisfactory enda, eller er det bare problemer?Har vært borte på jobb hele uka, og i går kom Tropico 6 ut, så har ikke hatt sjansen til å prøve igjen. Tenkte jeg skulle prøve igjen imorgen. Lenke til kommentar
NikZer Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Jeg har fått automatisert det meste nå: Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 10. april 2019 Forfatter Del Skrevet 10. april 2019 (endret) Heftig! Kommet lenger enn meg. Har unlocket alle tiers, men har ikke begynt med computers etc enda. Endret 10. april 2019 av OlaHaldor Lenke til kommentar
NikZer Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Siden jeg i grunn var ferdig med min første gjennomgang av spillet, begynte jeg på nytt på et annet sted på kartet. Jeg har brukt påsken til å bygge. Har testet ut mer transportbånd i høyden denne gangen. 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 23. april 2019 Del Skrevet 23. april 2019 (endret) Er ferdig med alle foreløpige 'milestones' og 'Space Elevator' fasene for andre gang sammen med min tvillingbror. Funnet noen harddisker men ikke alle. Ikke alt er 100% helt automatisert Endret 23. april 2019 av Sarcoex - Gnålern Lenke til kommentar
K N Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 Får opp denne tråden igjen! Update 3 kom for ikke så lenge siden, så jeg måtte starte opp igjen med spillet. Det som plager meg i spillet er meg selv.. Det er utrolig vanskelig å få det "perfekt", fordi ting alltid må endres på.. jeg blir aldri fornøyd med resultatet! Men det er vel kanskje litt av greia, at det er der mange av timene skal gå.. Flere som dytter noen timer inni spillet om dagen? 1 Lenke til kommentar
NikZer Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 (endret) Ja, har holdt på i veldig mange timer. Her er noen bilder: Endret 31. mars 2020 av NikZer 2 Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Skaffet meg dette igår; herregud som tiden flyr i dette spillet, spesielt når man spiller co-op. Er fullstendig hekta. Har spilt en del Factorio så skal bli gøy å eksperimentere med samlebånd i 3d 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 20. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2020 Har enda til gode å få med meg noen på Coop. Lenge siden jeg har spilt også nå! Må prøve å få til igjen! Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 20. juli 2020 Del Skrevet 20. juli 2020 Det er litt buggete i coop, men det funker. F.eks. kan kompisen din som står ved siden av deg plutselig teleportere til andre siden av fabrikken. Da kan det bli litt tull med kommunikasjonen når du eller han tror dere står ved siden av hverandre når dere egentlig ikke gjør det ? 1 Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Jeg har spilt factorio en del år og elsker det. Måtte jo derfor prøve dette men må innrømme at jeg sliter litt med det. Synes det er tungvint å få lagt moduler og slikt korrekt. Ender derfor opp med å bygge en del før jeg finner ut at det plutselig er en skjevhet i oppsettet som gjør at jeg må skrote det igjen. Savner sykt dronene fra factorio! + det å kunne flytte en hel fabrikk noen meter med bare noen tastetrykk. Ei heller kan jeg fjerne terreng. Jeg får se. Kanskje jeg prøver litt senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå