steinjarle Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 SNIKTITT: Playstation Now Solid nostalgi-tripp: Vi har prøvd Sonys «Netflix for spill» Lenke til kommentar
Kurderen Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Støtter den strålesporing? 4 Lenke til kommentar
per parker Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Er det sånn at man kan spille playstation spill uten og eie en playstation? Ville jo vært flott om man kunne bruke shield til dette, har allerede kontroller koblet opp mot den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Utrolig dårlig utvalg. Forventet egentlig mye mer av nyere titler. Sammenlignet med EAs tjeneste origin access premier, kommer ps now veldig dårlig ut. Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Er det sånn at man kan spille playstation spill uten og eie en playstation? Ville jo vært flott om man kunne bruke shield til dette, har allerede kontroller koblet opp mot den. Du trenger ikke eie en Playtation for å bruke PS Now på PC :-) Lenke til kommentar
Severin Suveren Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 "Mus og tastatur ikke støttet".... der stoppet min interesse for tjenesten. Hvem i huleste spiller FPS spill med konsoll-kontroller? 3 Lenke til kommentar
bjornland Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 "Mus og tastatur ikke støttet".... der stoppet min interesse for tjenesten. Hvem i huleste spiller FPS spill med konsoll-kontroller? De fleste som spiller på konsoll? 8 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Ser ut som spillstreaming er på vei for fullt nå. Men jeg er fremdeles litt skeptisk. Google skal levere 1080p, og etterhvert både 4k og 8k. Mens forsinkelsene er merkbare og forstyrrende på ps now i 720p. Lenke til kommentar
sosh82 Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Fungerer Playstation Now på Xbox? Lenke til kommentar
ukvemsord Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Har testet det tidligere med VPN, og må si jeg ble gledelig overrasket over hvor bra det fungerte. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Dessverre bare gammelt som jeg enten eier fra før eller ikke har interesse av. Håpet det skulle bli på høyde med gamepass på xbox. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Sikkert bra for dem som sitter med en dugelig linje. Værre med sånne som meg som sitter i gokk med en udugelig radiolinje på 5 mbs. Event fri data fra Chili som da klarer klarer seg bra i noen min til den strupes til 3mbs. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Utrolig dårlig utvalg. Forventet egentlig mye mer av nyere titler. Sammenlignet med EAs tjeneste origin access premier, kommer ps now veldig dårlig ut. EA biblioteket er ikke akkurat stort. ikke 600 titler stort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 EA biblioteket er ikke akkurat stort. ikke 600 titler stort. Nei, men det de har er mye mer aktuelt. Og du får spille de siste AAA titlene. Det er mye fyllmasse blant de 600 titlene til ps now.. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Merkelig at man absolutt skal ha en kontroller for å spille. Mus og tastatur er og forblir den beste løsningen for mange spillere. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 "Mus og tastatur ikke støttet".... der stoppet min interesse for tjenesten. Hvem i huleste spiller FPS spill med konsoll-kontroller?De fleste som spiller på konsoll? Multiplayer spill ja, men single player FPS spill som f.eks Far Cry 5 er langt ifra ett vanskelig spill, spilte derfor selv gjennom 90% av spillet på pc med en 360 kontroller helt fint. Når det gjelder PS Now så prøvde jeg det og syns spill via streaming var kult, men liker bildet så skarp som mulig og merket pixelering på streamen. I tillegg så merket jeg også inputlaggen som nevnes i artikkelen her. Den var ikke helt forferdelig, men nokk til å holde meg vekke fra tjenesten, iallefall enn så lenge. Syns det er en god ide, men liker fortsatt bedre muligheten om å kunne laste ned å spille lokalt fra abonnenemangstjenester lik game pass. Om Sony hadde laget sin egen PS2/3/4 emulator til PC, tillatt at man kunne laste ned spillene lokalt for å spilt med ett helt rent bilde og ingen inputlag hvor spillene ville kjørt på samme innstillinger som PS4 Pro bare potensielt mer stabil FPS på grunn av kraftigere hardware så ville PS Now vært ett mer interessant tilbud. Dog da ville det ikke vært mye grunn til å eie en konsoll fra sony lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå