LD93 Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Funker denne søkefunksjonen egentlig ? Jeg får ingen resultater når jeg søker på feks mine egne tråder som omhandler et par ord i tittelen.. Samtidig som det ikke gir resultater når man søker på enkle ord som jeg vet finnes i tittelen på andre tråder. Er dette noe som nylig har skjedd eller har det vært slik lenge? 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Søkefunksjonen har alltid vært ganske dårlig. Jeg vil anbefale deg å bruke google i stedet for. site:diskusjon.no *ønsket søk* 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 (endret) Støtter Underzo. Søkefunksjonen her på forumet er helt forferdelig... Bruk: site:diskusjon.no <søk> Eller for å søke i trådtitler: site:diskusjon.no intitle:<søk> Endret 20. mars 2019 av TMB 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Den var faktisk litt bedre før. Men det var ikke bra da heller. *dunker stokken i gulvet* Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Det vil nok fikses i ny IPB *banker i bordet* Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Enten får jeg "null treff" på det jeg søket etter. Eller så får jeg opp hundre og ørten forslag fra EN enkelt tråd. Det spiller tydeligvis ingen rolle hvor mange tråder som finnes om ett tema. Jeg får uansett bare opp EN av disse trådene, som til gjengjeld dukker opp temmelig mange ganger rett etter hverandre. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 Ja, jeg får også null treff på det jeg søker etter, og selv enten vet, eller regner med at det ligger innlegg på det. Hvis man skal unngå like tråder så ville det vært en fordel å utbedre søkefunksjonen Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Har man noen planer rundt søkefunksjonen? Den stinker fortsatt så mye at man like gjerne bør fjerne den, og erstatte den med et google-søk.Nå er søkefunskjonen bare irriterende...Søkte f.eks. nå på "postnord", og får da en del treff. Så skal jeg prøver å endre fra "relevans" til "dato", siden man som default ofte får ganske gamle treff. Da får jeg 0 treff..Generelt får jeg stort sett 0 treff med en gang jeg prøver å bruke "Avansert søk" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Det vil nok fikses i ny IPB *banker i bordet* Fikses i ny IPB™©® Oppgradering er pågående, så det gir ikke mening for oss å fikse opp i noe som skal fases ut i løpet av de neste månedene. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Det er jo ikke diskusjon.no som lager søkefunksjonen. Den har aldri vært bra, men blir sikkert veldig mye bedre i neste versjon av forumet. I 2029. Det blir bra. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Det er jo ikke diskusjon.no som lager søkefunksjonen. Den har aldri vært bra, men blir sikkert veldig mye bedre i neste versjon av forumet. I 2029. Det blir bra. Så lenge skal du slippe å vente 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Det er jo ikke diskusjon.no som lager søkefunksjonen. Den har aldri vært bra, men blir sikkert veldig mye bedre i neste versjon av forumet. I 2029. Det blir bra. Åpnet luka til kjelleren og ser at apekattene fortsatt sitter foran datamaskinene. Ser ut som at de har en ganske basic versjon av siste IPB oppe og kjører med vår database. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå