Gå til innhold

Søkefunksjon på Diskusjon.no

Anbefalte innlegg

Funker denne søkefunksjonen egentlig ?

Jeg får ingen resultater når jeg søker på feks mine egne tråder som omhandler et par ord i tittelen.. Samtidig som det ikke gir resultater når man søker på enkle ord som jeg vet finnes i tittelen på andre tråder.

Er dette noe som nylig har skjedd eller har det vært slik lenge?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enten får jeg "null treff" på det jeg søket etter.

Eller så får jeg opp hundre og ørten forslag fra EN enkelt tråd. Det spiller tydeligvis ingen rolle hvor mange tråder som finnes om ett tema. Jeg får uansett bare opp EN av disse trådene, som til gjengjeld dukker opp temmelig mange ganger rett etter hverandre.

Lenke til kommentar

Ja, jeg får også null treff på det jeg søker etter, og selv  enten vet, eller regner med at det ligger innlegg på det. Hvis man skal unngå like tråder så ville det vært en fordel å utbedre søkefunksjonen :)  

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har man noen planer rundt søkefunksjonen?

Den stinker fortsatt så mye at man like gjerne bør fjerne den, og erstatte den med et google-søk.
Nå er søkefunskjonen bare irriterende...

Søkte f.eks. nå på "postnord", og får da en del treff.

Så skal jeg prøver å endre fra "relevans" til "dato", siden man som default ofte får ganske gamle treff.

Da får jeg 0 treff..

Generelt får jeg stort sett 0 treff med en gang jeg prøver å bruke "Avansert søk"

Lenke til kommentar

Det er jo ikke diskusjon.no som lager søkefunksjonen. Den har aldri vært bra, men blir sikkert veldig mye bedre i neste versjon av forumet. I 2029. Det blir bra.

Åpnet luka til kjelleren og ser at apekattene fortsatt sitter foran datamaskinene. Ser ut som at de har en ganske basic versjon av siste IPB oppe og kjører med vår database.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...