Underdanie Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Jeg er en ung mann som mediterer mye og sammen med Tantra-øvelser har lært meg å få orgasme bare med tankens kraft, helt uten stimulering. Må holde på lenge, gjerne 2-3 timer før orgasmen kommer. Det er en helt sjukt mye sterkere opplevelse og orgasmen varer skikkelig lenge. Andre med samme erfaring, både gutter og jenter. Lenke til kommentar
Knute på pungen Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Nei. Men jeg har opplevd at om jeg knytter underlivet så hardt jeg kan når jeg sitter på potta, så kommer det en kabel. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Jeg er en ung mann som mediterer mye og sammen med Tantra-øvelser har lært meg å få orgasme bare med tankens kraft, helt uten stimulering. Må holde på lenge, gjerne 2-3 timer før orgasmen kommer. Det er en helt sjukt mye sterkere opplevelse og orgasmen varer skikkelig lenge. Andre med samme erfaring, både gutter og jenter. Jeg har opplevd dette. Det er ganske fantastisk! Anonymous poster hash: f5d80...5d4 Lenke til kommentar
Underdanie Skrevet 19. april 2019 Forfatter Del Skrevet 19. april 2019 Jeg har opplevd dette. Det er ganske fantastisk! Anonymous poster hash: f5d80...5d4 Det er vannvittig digg opplevelse. Har også opplevd å få fullkroppsorgasme, kun ved tantramassasje, der kroppen min ikke berøres. Jeg er ikke gay, men det er en tantra master mann som gjør det på meg. Orgasmen varer i flere minutter. Sjekk YouTube, der sees spesielt en mann som får fullkroppsorgasme. Akkurat sånn har jeg det. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Du må ikke være overasket om dørhåndtaket inn til himmelriket er glohett for deg. Lenke til kommentar
Underdanie Skrevet 22. april 2019 Forfatter Del Skrevet 22. april 2019 Du må ikke være overasket om dørhåndtaket inn til himmelriket er glohett for deg. Hvorfor skulle det være det? Er det den himmelske orgasmen som gjør det så brennhett? Jeg gjør dette hver kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg