[email protected] Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Nå vil Google spørre deg hvilken nettleser og søkemotor du ønsker å bruke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Håper de samme valgene snart kommer på MacOS og iPhone. 6 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 På macOS står du fritt til å velge. iOS er det verre med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 (endret) På macOS står du fritt til å velge. iOS er det verre med. Det er vel snakk om å bli påtvunget et valg, der man på samme måten som du måtte på Windows XP. Endret 20. mars 2019 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Det betyr vel at de endelig har fått på plass 100% vanntett tracking av dine aktiviteter uansett hvilke browser du bruker. 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 (endret) På macOS står du fritt til å velge. iOS er det verre med. Jeg har nå Chrome på iPadden ihvertfall. Hvis du mente at man ikke kunne laste ned andre nettlesere med iOS. https://itunes.apple.com/us/app/google-chrome/id535886823?mt=8 This app is only available on the App Store for iOS devices. For at du ikke skal tolke meg sammen med "saueflokken": Mobilen min er en Samsung Galaxy A6+, den stasjonære pcn kjører Windows 10, har en Xbox One samt en Nintendo Switch. Endret 20. mars 2019 av Sarcoex - Gnålern Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Nei, mente muligheten til å velge hva som skal være standard nettleser i iOS. Lenke til kommentar
NightlyDev Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Jeg har nå Chrome på iPadden ihvertfall. Hvis du mente at man ikke kunne laste ned andre nettlesere med iOS. https://itunes.apple.com/us/app/google-chrome/id535886823?mt=8 This app is only available on the App Store for iOS devices. For at du ikke skal tolke meg sammen med "saueflokken": Mobilen min er en Samsung Galaxy A6+, den stasjonære pcn kjører Windows 10, har en Xbox One samt en Nintendo Switch. Du har "chrome" på din iPad, ikke chrome. Det er webkit/safari som kjører i bunnen, så du kan mer eller mindre se på det som et skin for en ræva nettleser. Og ja, safari på iOS er en ræva nettleser som er vesentlig dårligere enn både Chrome, Firefox, Opera og Edge. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Du har "chrome" på din iPad, ikke chrome. Det er webkit/safari som kjører i bunnen, så du kan mer eller mindre se på det som et skin for en ræva nettleser. Og ja, safari på iOS er en ræva nettleser som er vesentlig dårligere enn både Chrome, Firefox, Opera og Edge. Så Chrome på iPad er ikke basert på Chromium browseren? Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 (endret) Du har "chrome" på din iPad, ikke chrome. Det er webkit/safari som kjører i bunnen, så du kan mer eller mindre se på det som et skin for en ræva nettleser. Og ja, safari på iOS er en ræva nettleser som er vesentlig dårligere enn både Chrome, Firefox, Opera og Edge.Så Chrome på iPad er ikke basert på Chromium browseren? Blir vel et definisjonsspm. De må bruke iOS webkit - ikke blink, og safari sin js engine Endret 21. mars 2019 av atlemag Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Lurer på når Microsoft gir meg miligheten til å avinstallere Edge og IE... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå