Zagato Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Er det mange som stiller på diverse banekjøring til våren. Både Stavangerområdet og østlandet har jo en del kjøring på bane. Selv stiller eg her på Vestlandet og tar vel turen østover på italiensk dag eller liknendes. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Prøv deg på bilcross du! Det er helt rååått! Hilsen BilcrossDilla Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 hadde jeg hatt penger skulle jeg blitt med på alt slikt, uansett hvilken bil jeg måtte kjøre. Bilkjøring er rett og slett moro! Synd jeg bor så langt nord som Trondheim. Mo i Rana er vel nærmeste? Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Lånkebanen i Stjørdal kommune er jo noe nære. Har aldri vært der da. Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Anser ikke lånkebanen som en skikkelig bane som Arctic circle eller rudskogen Var der (som brannmann faktisk) en gang under et street legal stevne for lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå