Gå til innhold

Ny banner.

Anbefalte innlegg

Hehe, lurte på om dere kunne sjekke om en banner holder til ?

*Konstruktiv kritikk

*Hva er bra, hva er dårlig, hva må bare finpusses

*Hvis noe er dårlig, kom gjerne med forslag til forbedringer

Jaja, her er den:

banner.jpg

Her er den som link --->Linken

Takker

DanielP

Må vel presisere at dette er ren hjemmeside, ingenting annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

/me likte ikke den overdrevne bruken av pillow emboss. det kommer til å se litt rart ut siden den er kutta i teksten.

Man må tenke at ting som ikke er fysisk mulig ikke alltid egner seg. Som f.eks skygge fra to sider. Ikke at det var med i banneren din.

Jeg likte fonten på navnet, men den Smidt-teksten ble litt for tykk og mørk.

Fint fargevalg, hakke herma etter meg, har du vel? :p

Og for en gang skyld har du _nesten_ spart deg for grids. Way to go! :thumbup:

Lenke til kommentar

Haha, alle har vell rett her. Har visst kopiert en del ting. Det som skjer er at jeg har dårlig fantasi, så ser jeg noe jeg liker og glemmer det. Så holder jeg på å skal lage noe, så kommer jeg på, hmmm, jaja hvorfor ikke gjøre det sånn. jeg tror jeg har kommet på det selv, men så finner jeg alltid ut at jeg har kopiert noen :p:blush: Bare så det er sagt, så gjør jeg dette ikke med vilje.

nå tilbake til topic:

- Ok skal fikse litt på pillowembossen.Selv om jeg synes det gjorde den litt tøff.

-Skal se om jeg ikke får noe til på den Smidt teksten, se om jeg kan få erstattet den.

- Som jeg skrev ovenfor, når jeg ser noe jeg liker, setter det seg i hodet, og jeg har en tendens til å lage noe i lignende stil eller farge uten at jeg er klar over dette selv. Så jeg har sikkert tenkt på siden din når jeg tenkte ut fargene PoleC. :blush:

Poster nytt utkast når jeg er ferdig med Linux, og får satt meg ned på PS igjen, så regner med det kommer iløpet av kvelden eller tidlig imorgen.

/me er glad jeg ikke ble slaktet denne gangen :p

Hehe, takker

DanielP

Lenke til kommentar

-Sånn, nå har jeg satt ned pillow-embossen.

-Satt ned opacitien på "smidt-teksten".

-Kuttet ned på det hvite rundt meg.

- Tok ikke å kuttet ned Pillow embossen på den "rundingen", men kan gjøre det viss det bør gjøres?

banner3.jpg

Takker

DanielP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...