DanielP Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hehe, lurte på om dere kunne sjekke om en banner holder til ? *Konstruktiv kritikk *Hva er bra, hva er dårlig, hva må bare finpusses *Hvis noe er dårlig, kom gjerne med forslag til forbedringer Jaja, her er den: Her er den som link --->Linken Takker DanielP Må vel presisere at dette er ren hjemmeside, ingenting annet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 rappa litt av smidt på "hjemmesiden" din eller? Likte banneret godt jeg. Gleder meg til å se det sammen med en side Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Hehe, må si jeg har nok hatt det litt i bakhodet ja Så må vel gå ut og gi litt Kred. til Smidt. Hehe, skal begynne på kodingen på siden øyeblikk Takker btw DanielP Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Banneren var ikke mye å utsette på, eneste at jeg synst du burde bluret ned personen på bildet litt, eller rundt han, visst du sjønner hva jeg mener? Slik at de hvite "crop marksene" ikke viser..var littt bumpy klipt på en måte.. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Takker Ok. Skal se hva jeg kan fikse på. om jeg setter ned opacitien eller hva. DanielP Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Sånn, satt ned opacitien, og "fikset" litt på bildet, ble det litt bedre nå, eller burde jeg "fikse" mer? DanielP Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Sirkelen bak DanielP kunne ha gått på fremsiden av teksten på ene siden, mens bak på den andre. (Slik at teksten gikk gjennom ringen lissom). Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Sånn, satt ned opacitien, og "fikset" litt på bildet, ble det litt bedre nå, eller burde jeg "fikse" mer? DanielP fin header. ble kanskje litt mye hvitt rundt deg (han på bildet). ellers fint, Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 /me likte ikke den overdrevne bruken av pillow emboss. det kommer til å se litt rart ut siden den er kutta i teksten. Man må tenke at ting som ikke er fysisk mulig ikke alltid egner seg. Som f.eks skygge fra to sider. Ikke at det var med i banneren din. Jeg likte fonten på navnet, men den Smidt-teksten ble litt for tykk og mørk. Fint fargevalg, hakke herma etter meg, har du vel? Og for en gang skyld har du _nesten_ spart deg for grids. Way to go! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg likte fonten på navnet, men den Smidt-teksten ble litt for tykk og mørk. hehe, mulig det heller var dette enden refererte til, men Smidt-tekst, jo ja. smidt.tk danielp.org Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg likte fonten på navnet, men den Smidt-teksten ble litt for tykk og mørk. hehe, mulig det heller var dette enden refererte til, men Smidt-tekst, jo ja. smidt.tk danielp.org Joa, mulig jeg ikke var helt med her, men du har jo sånn tekstopplegg med samme plassering i _din_ nye banner. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Synest teksten kom litt dårlig fram, var vanskelig å lese den liksom... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Synest teksten kom litt dårlig fram, var vanskelig å lese den liksom... pga overdreven bruk av pillow-emboss... Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Haha, alle har vell rett her. Har visst kopiert en del ting. Det som skjer er at jeg har dårlig fantasi, så ser jeg noe jeg liker og glemmer det. Så holder jeg på å skal lage noe, så kommer jeg på, hmmm, jaja hvorfor ikke gjøre det sånn. jeg tror jeg har kommet på det selv, men så finner jeg alltid ut at jeg har kopiert noen Bare så det er sagt, så gjør jeg dette ikke med vilje. nå tilbake til topic: - Ok skal fikse litt på pillowembossen.Selv om jeg synes det gjorde den litt tøff. -Skal se om jeg ikke får noe til på den Smidt teksten, se om jeg kan få erstattet den. - Som jeg skrev ovenfor, når jeg ser noe jeg liker, setter det seg i hodet, og jeg har en tendens til å lage noe i lignende stil eller farge uten at jeg er klar over dette selv. Så jeg har sikkert tenkt på siden din når jeg tenkte ut fargene PoleC. Poster nytt utkast når jeg er ferdig med Linux, og får satt meg ned på PS igjen, så regner med det kommer iløpet av kvelden eller tidlig imorgen. /me er glad jeg ikke ble slaktet denne gangen Hehe, takker DanielP Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 -Sånn, nå har jeg satt ned pillow-embossen. -Satt ned opacitien på "smidt-teksten". -Kuttet ned på det hvite rundt meg. - Tok ikke å kuttet ned Pillow embossen på den "rundingen", men kan gjøre det viss det bør gjøres? Takker DanielP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå