MadMe Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Jeg ser etter en veldig bra online mail leser! Jeg bruker nå squirrelmail, og synes dette er for dårlig. Ser etter mer avanserte og brukervennlige funksjoner, noe alla outlook - bare for web. Dette er altså noe jeg vil instalere på min webserver, som støtter php, cgi, perl, asp, mssql, mysql... Tips, ideer? (fant ikke noe bedre forum å poste denne i) Endret 21. desember 2003 av MadMe Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ta en titt på fusemail.com. Litt mer enn du spør etter, men den er veldig bra. Internett og nettverkt hadde nok passet bedre Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Tenkte på sånn jeg kan instalere på min egen server gratis, som squirrelmail... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg lurer på det samme. Fusemail så jo ekstremt bra ut, men jeg jeg vil også installere det på min egen server. Er det noen som kan liste opp litt forskjellige alternativer? Jeg vet om Squrrelmail, Horde og Neomail, men jeg synes alle er helt elendige. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hvorfor ha det på egen server? Er det ikke like greit å la noen andre ta seg av det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå