Dr. Brodsky Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Jeg har fått en sprekk på baksiden (glass) av telefonen min. Prisene for reperasjon er langt over hva jeg er villig til å betale. Jeg tenkte imidlertid at det kunne være lurt å lime denne skaden for å forhindre videre sprekkdannelser og kanskje også forhindre fuktskader. Finnes det noe som egner seg til dette? Jeg ser for meg noe lignende en bruker på steinsprutskader på bilruter... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Hvilken telefon er det? Tror det blir vanskelig å fikse noe lurt med en slik sprekk. Beste alternativ er å slenge på ett skin bakpå. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 20. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2019 iPhone 8 Plus. Skin var kanskje ikke så dumt. Finnes det noen som selger billig? Jeg har kjøpt fra Dbrand tidligere, men mener å huske jeg betalte i overkant mye for frakt. ...eller kanskje jeg bare skal gå for tape + deksel. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Finnes masse spesialmidler til dette på amazon og ebay, f.eks https://www.amazon.com/Original-Touch-Screen-Temporary-Repair/dp/B01F8F6K1Y Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 iPhone 8 Plus. Skin var kanskje ikke så dumt. Finnes det noen som selger billig? Jeg har kjøpt fra Dbrand tidligere, men mener å huske jeg betalte i overkant mye for frakt. ...eller kanskje jeg bare skal gå for tape + deksel. Tja med rabattkode får du vel noe for en hundrings hos Xtremeskins. Samme hos easyskinz (men kvaliteten er ikke helt den samme der) Dbrand er vel dyrest av alle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 Tape. Deretter legger du på et deksel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå