nomore Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Hei! Jeg har akkurat begynt på opplæringen til MC-førerkort(klasse A) I forbindelse med jobb så reiser jeg en god del utenlands regelmessig. Da reiser jeg enten med firmabil eller privat bil til nærmeste flyplass og står parkert i nærheten av flyplassen eller i et p-hus i nærheten av flyplassen eller nærmeste hotell til jeg kommer tilbake igjen etter noen dager. Men hvor trygt er det å stå såpass lenge med en motorsykkel parkert uten tilsyn? Av rent praktiske hensyn ser jeg for meg å putte hjelm, klær og sko i låsbar koffert på sykkelen. Høres dette helt idiotisk ut av hensyn til tyveri etc eller er det innafor? Selve bagasje å reise med får jeg plass til i en passe stor ryggsekk jeg kan kjøre med. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 (endret) MC parkeres enkelt og bør ikke være av interesse for fremmede hvis den beskyttes litt ekstra for vær og vind......presenning koster ikke mye Endret 19. mars 2019 av flageborg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå