Prizefighter Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Skal ha meg en dvd brenner, vet nesten ikke helt hva jeg skal kjøpe meg. så hw.no hadde dette tilbudet, 8x dvd brenner, det må da være det raskeste innen dvd brenning. Vil ha noe stabilt og raskt, god kvalitet. Noen som kan anbefale noe? er dette en god brenner? MÅ ha svar fortest mulig! Endret 21. desember 2003 av Chris88 Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Her har du en test av brenneren. EDIT: Brennerens status på Digital Impuls er satt til: Ubekreftet 31.12.2003. Endret 21. desember 2003 av eX_treme Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Her har du en test av brenneren. EDIT: Brennerens status på Digital Impuls er satt til: Ubekreftet 31.12.2003. da får jeg ikke kjøpt den? Lenke til kommentar
mago Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Ville ha venta til januar, da slippes Nec sin 8x brenner som har støtte for - og + formatet. til OK pris Ny 8x DVD från NEC bränner dubbla standarder Stockholm 24 november, 2003 - Nu lanserar NEC en av branschens första 8x DVD-brännare med stöd för DVD-R/RW och DVD+R/RW format. ND-2500A bränner formaten DVD-R och DVD+R med en hastighet av 8x. Det här innebär att användare oavsett DVD-format kan bränna en timmas DVD video på mindre än tio minuter. Den nya DVD-brännaren är utrustad med NEC:s egna AOPC-teknik (Active Optimum Power Control) som justerar lasereffekten i realtid för att uppnå optimal läsbarhet. ND-2500A är bakåtkompatibel och skriver CD-R med en maxhastighet på 32x. ND-2500A kan lagra upp till 4,7 GB på en DVD-skiva och lämpar sig för användare som snabbt och enkelt vill kunna lagra filmer, musik och andra stora mängder data på ett flexibelt sätt. ND-2500A stödjer Windows 98SE, 2000, Me och XP. Pris och tillgänglighet: ND-2500A finns tillgänglig i januari. Rekommenderat listpris är 1700 SEK inklusive moms. NEC erbjuder 2 års garanti. ND-2500A har följande funktioner: Läshastighet: · DVD: 12x · CD: 40x Skrivhastighet: · DVD-R: 8x · DVD-RW: 2x · DVD+R: 8x · DVD+RW: 4x · CD-R: 32x · CD-RW 16x Anslutnings tid: · DVD: 140 ms · CD: 120 ms Gränssnitt: · IDE / ATAPI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå