Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte en jente på fest - Hva nå?

Anbefalte innlegg

Hei

Møtte ei jente på en fest i helga og vi snakket og klinte en del selfølgelig prøvde jeg å bli med hjem til hun ,men hun var sliten men vi hadde fåt veldig bra tone og en del til felles. ble enig om å møtes igjen men jeg skjønner meg ikke på hun siden når sende hu snap så svare hu så kort men nånn ganga svare hu my med hjerte(❤). og my anna men vil ikke press på at jeg vil møt hu å sånt men vil bli mer kjent hu og trur hu å vil det for hu virka litt sånn så snakka med han som had festen han sa at når hu hooke på fest og bare vil ha seg et ligg så får hu det til men viss hu hooke med ikke vil ha ligg men nå mer så ligg hu ikke med dem med en gang. Hva hun som tok kontakt på festen jeg gjorde egentli ingenting men etter vi bli litt kjent så pratet vi så fitt og om alt

Endret av Matrd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan med trygghet si at denne damen "dodged a bullet" eller?

Move on buddy. Integrer deg, få deg en jobb, slapp av og ta livet med ro. Da kommer "liggene" til deg :)

Anonymous poster hash: abd0f...984

Hvordan kan du si det med trygghet? Og har jobb og vil si jeg er intrigert siden æ e norsk

Endret av Matrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ho har sikkert kontakt med 5-10-20 andre samtidig, derfor ho svarer så kort. Leker queen diva hard to get. Så hvis du skal ha noe håp, må du fortsette å mase uten å virke masete. Gå på bekostning av egen integritet, som en hund.Spørs bare hvor lenge du gidder å holde på sånn.

Det er vel sånn dem gjør det i dag, ha kontakt med mange hele tida og håpe det beste, i stedet for å prøve å gjøre ting skikkelig, få seg et fast forhold og være en mann av integritet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fest, alkohol og klining, men ingen tur med hjem? Trøtt? Yeah right. Da er det sjeldent noe håp.

Men slutt nå for all del å send de patetske «bli kjent»-meldingene, og se til å invitere henne ut på torsdag for en drink.

Hvis ja: sørg for at det ender med sex.

Hvis alt annet enn ja: svar ok, og glem dama.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fest, alkohol og klining, men ingen tur med hjem? Trøtt? Yeah right. Da er det sjeldent noe håp.

Men slutt nå for all del å send de patetske «bli kjent»-meldingene, og se til å invitere henne ut på torsdag for en drink.

this

• Liker 1
Lenke til kommentar

nånn ganga svare hu my med hjerte(❤).

Bra at du satte et hjerte i parentes der, ellers hadde vi nok vært usikre på hva du mente.

Uansett. Hun vil ikke ligge med deg. Hun sender deg hjerter fordi hun vet at det gjør deg (og andre) spinnvill og at det derfor holder deg på gress.

Lenke til kommentar

Her er vi to enige.

Ja, damer er flinke til å holde menn på limpinnen. Får du jeg er trøtt/vondt i hodet til svar, når det er hyrdestud, så var du ikke annet enn en kort flørt.

Også bruk komma, når du skriver TS. Rett grammatikk gjør jenter helt ville.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...