Cthulhu Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Drivere kommer i april måned.Nvidia åpner for strålesporing for flere GTX-grafikkort Lenke til kommentar
Brugg3rn Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Lurer på åssen titan V takler det 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 (endret) Lurer på åssen titan V takler detFlere tester av titan v vs rtx 2080ti i BFV med rtx=on på youtube/intånett http://www.pc-better.com/titan-v-dxr-analysis/ Endret 19. mars 2019 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Leste at de får 18 fps... Hva i alle dager er vitsen med dette? Et slagsstunt? Lenke til kommentar
GtR Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Ray.... ehh.... strålesporing til alle https://press.cryengine.com/crytek-releases-neon-noir-a-real-time-ray-tracing-demonstration-for-cryengine# Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Whatever, Raytracing er mange år unda å være noe jeg gidder å skru på, 50% tap av ytelse på RTX 2080ti for litt bedre refleksjoner, fuck det Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Fint hvis de kunne fått RTX korta optimalisert først da, men det er vel ikke så kult å markedsføre.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 (endret) Moderatormelding Der forsvant 5 OT innlegg.Denne tråden er ikke en diskusjontråd om oversettelse av ordet "Strålesporing".Denne kommentaren skal ikke kommenteres her, men i en pm til meg eller i tilbakemeldingsforumet. Endret 19. mars 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Whatever, Raytracing er mange år unda å være noe jeg gidder å skru på, 50% tap av ytelse på RTX 2080ti for litt bedre refleksjoner, fuck det Har du testet i Metro Exodus? RT med DLSS er også veldig bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Jeg regner med at nvidia prøver å få folk til å oppgradere ved at folk ser hvor lite fps man får med raytracing på med et GTX-kort. Lenke til kommentar
1P4XZQB7 Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 (endret) Jeg regner med at nvidia prøver å få folk til å oppgradere ved at folk ser hvor lite fps man får med raytracing på med et GTX-kort. En kyniker ville trukket den konklusjon at dette er et grep Nvidia tar i ren desperasjon, som følge av at strålesporing som det primære salgsargument for den siste RTX familien skjermkort tydeligvis har mer eller mindre floppet i markedet. Og den floppen kommer til å bli massiv om den siste utviklingen i saken viser seg ha substans. Kan jo ikke risikere strålesporingen deres slår følge med Nvidia 3D Vision på historiens skraphaug... Men hva vet jeg - er ingen spillfantast. Endret 20. mars 2019 av 1P4XZQB7 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Whatever, Raytracing er mange år unda å være noe jeg gidder å skru på, 50% tap av ytelse på RTX 2080ti for litt bedre refleksjoner, fuck det ...og der var Tombraider patchen ute, som gir rtx og dlss Spillet støtter nå også sli med dx12 og rtx! Aka mgpu 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Nvidia nevner bare lek og morro her (spill), men støtter for eksempel profesjonelle lysdesignprogrammer som Dialux strålesporing aksellerert via Nvidia-kort? Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Nvidia nevner bare lek og morro her (spill), men støtter for eksempel profesjonelle lysdesignprogrammer som Dialux strålesporing aksellerert via Nvidia-kort? Det er på gang, men typisk "i neste versjon" https://www.apnews.com/Globe%20Newswire/9149430fb2a468e850407ac92603b6cd The first software providers debuting acceleration with NVIDIA RTX technology in their 2019 releases include: -- Adobe Dimension & Substance Designer -- Autodesk Arnold & VRED -- Chaos Group V-Ray -- Dassault Systèmes CATIALive Rendering & SOLIDWORKS Visualize 2019 -- Daz 3D Daz Studio -- Enscape Enscape3D -- Epic Games Unreal Engine 4.22 -- ESI Group IC.IDO 13.0 -- Foundry Modo -- Isotropix Clarisse 4.0 -- Luxion KeyShot 9 -- OTOY Octane 2019.2 -- Pixar Renderman XPU -- Redshift Renderer 3.0 -- Siemens NX Ray Traced Studio -- Unity Technologies Unity (2020) Lenke til kommentar
Anders_70 Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Leste at de får 18 fps... Hva i alle dager er vitsen med dette? Et slagsstunt? Tror det er et salgsstunt, ja. Det er nok mange som vegrer seg for å oppgradere fra større GTX kort. Strategien er vel derfor å la GTX eiere få en prøvesmak av utseende. Men ikke krefter, så derfor blir noen kanskje fristet til å oppgradere nå til en av de brukbare RTX modeller i toppsjiktet. Lenke til kommentar
Tharnis Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Whatever, Raytracing er mange år unda å være noe jeg gidder å skru på, 50% tap av ytelse på RTX 2080ti for litt bedre refleksjoner, fuck det Om du ikke har prøvd det selv aner du ikke hva du snakker om. Metro Exodus eksempelvis. Du trenger ikke 120 fps i dette spillet. Og jeg skal love deg at etter noen timer med global belysning er det nesten småirriterende å komme tilbake til spill som ikke har det. Global belysning gjør spillet vakrere, mer realistisk og gjør innlevelsen større. 60fps er ikke noe problem å oppnå. Det er heller ikke 50% tap av ytelse ettersom spillene også har DLSS som kompenserer for dette. Og nei... DLSS er ikke så blurry som vist helt i begynnelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå