akelbo Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 – Ti ganger større enn spillets største flerspillerkart.Slik blir det norskinspirerte Battlefield V: Firestorm-kartet Lenke til kommentar
Kureno Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 "running simulator 2019" 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Tenkte litt det samme. Noen som har peiling hvor stort dette er i forhold til det Erangel i PUBG? Ut i fra players og size så vil jeg tru at vi snakker et litt roligere tempo i spillet, er vel kanskje naturlig ettersom Apex har veldig fast paced og over the top action? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Veldig overrasket over hvor svært det er, enn om vanlig BF kamper kunne hatt slike kart? Rart dem ikke benytter seg av det når dem har muligheten. 1 Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Håper de snart blir lei av det der battle royal hypen og heller gir oss ett godt battlefield spill igjen. Lenke til kommentar
espenta Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Ser det ikke ut til å være omtrent samme størrelse om Blackout da? Lenke til kommentar
Iki Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Tenkte litt det samme. Noen som har peiling hvor stort dette er i forhold til det Erangel i PUBG? Ut i fra players og size så vil jeg tru at vi snakker et litt roligere tempo i spillet, er vel kanskje naturlig ettersom Apex har veldig fast paced og over the top action? Hamada er like over 1500 meter langt. Erangel skal vel være 6 km. Battlefield får jo flere kjøretøy ved starten av. Traktor, tanks, helikopter... Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Tenkte litt det samme. Noen som har peiling hvor stort dette er i forhold til det Erangel i PUBG? Ut i fra players og size så vil jeg tru at vi snakker et litt roligere tempo i spillet, er vel kanskje naturlig ettersom Apex har veldig fast paced og over the top action? Hamada er like over 1500 meter langt.Erangel skal vel være 6 km. Battlefield får jo flere kjøretøy ved starten av. Traktor, tanks, helikopter... Tanks er ikke med fra starten av, man finner "plantegninger" i safer rundt om kring på kartet, som igjen viser hvor tanksen _kan_ spawne. Man må også finne drivstoff til kjøretøyene. Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Håper de snart blir lei av det der battle royal hypen og heller gir oss ett godt battlefield spill igjen. Hva synes du er så dårlig med BFV egentlig? 2 Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Spillet kjører helt forferdelig dårlig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Spillet kjører helt forferdelig dårlig. Det har jeg ikke hørt om andre som har problemer med, ikke mer enn andre spill. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Spillet kjører helt forferdelig dårlig. Det har jeg ikke hørt om andre som har problemer med, ikke mer enn andre spill. Og nyeste patch (som kom i dag) har en del performance oppdateringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå