AnonymDiskusjon Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Ja, er det? Jeg er en mann som begynner å nærme meg de 40, og føler meg rett og slett mett på sex. Jeg har prøvd alt jeg noensinne har hatt lyst til å prøve; kink, S/M, trekanter, firkanter, ++, og i de senere år har jeg blitt mer og mer "meh" til hele greia. Heller sette meg på dassen og fikse biffen på 5 minutter selv, skyte satsen rett i skåla og spare meg et helvetes ryddestyr og slippe å måtte forholde meg til andre. Er det andre som har det likedan, eller er det noe galt et sted? Jeg "funker" jo, det er bare det at jeg rett og slett ikke gidder. Anonymous poster hash: 97923...df6 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Det er absolutt mulig, og jeg har følt det slik flere ganger når jeg har hatt for mye å gjøre. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Ja, er det? Jeg er en mann som begynner å nærme meg de 40, og føler meg rett og slett mett på sex. Jeg har prøvd alt jeg noensinne har hatt lyst til å prøve; kink, S/M, trekanter, firkanter, ++, og i de senere år har jeg blitt mer og mer "meh" til hele greia. Heller sette meg på dassen og fikse biffen på 5 minutter selv, skyte satsen rett i skåla og spare meg et helvetes ryddestyr og slippe å måtte forholde meg til andre. Er det andre som har det likedan, eller er det noe galt et sted? Jeg "funker" jo, det er bare det at jeg rett og slett ikke gidder. Anonymous poster hash: 97923...df6 Kan det være depresjon? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2019 Kan det være depresjon? Jeg vet ikke? Jeg er ikke spesielt trist eller nedstemt sånn ellers… Anonymous poster hash: 97923...df6 Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Tja, vanlig eller ikke vanlig vet jeg ikke, men jeg personlig kan ikke tenke meg at jeg noen gang blir lei sex, det er alltid like deilig. Men såklart, jeg er kun 25 år, så mye kan nok skje mot når jeg er 40 år, men tviler sterkt, sex er livet ? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Haha! Jeg brukte en evighet på å ta den der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg