Stor Oddnoga Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Har litt problemer med å få kontrolpanelet til Catalyst 3.10 til å fungere i Win2003 server. Noen som har noen som har fått det til som vil dele litt erfaringer? Endret 22. desember 2003 av Swag Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Ingen? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Har fikset det etter litt mekking! Lenke til kommentar
sanel-vucko Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 hva var løsningen fortell til andre ? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Mesteparten av løsningen er her, men hos meg måtte jeg enable hardware accelleration også etter driveren var installert. Etter det tok jeg en reboot og alt funket. Må bare legge til at etter et par timers testing er dette nødt til å være den raskeste windows'en noensinne. Har testet det med spill og diverse, og jeg synes at alt starter raskere og flyter bedre. Kan helt klart anbefales til de som har en lisens via jobb (som meg) eller kjøper det (tror det er sinnsykt dyrt). Her er en fin veiledning til å konvertere Win2k3 til workstation. Endret 22. desember 2003 av Swag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå