Gå til innhold

Hjelp med valg av Shuttle

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt Shuttle-frelst. På jobben har de en Shuttle og jeg koser med den når jeg får sjansen og ingen ser på. :love:

Jeg har planlagt en SN41G2 Socket A. Den har så koselig og fint design. Runde pene knapper... Grrrrrr :devil: Vekker villdyret i meg! Men sånn helt seriøst, her er oppsettet jeg tenkte på:

Shuttle SN41G2 Socket A Barebone - nForce2, Audio,VGA,Firew,ATA133,DDR,LAN - 2 540 kr

Western Digital 120GB Caviar SE IDE HD - 7200RPM, 8.9ms, 8MB cache, ATA-100 - 792 kr

AMD Athlon XP 2700+ 2.17GHz, Socket A - 333Mhz Bus, 256Kb, Thoroughbred - BULK - 985 kr

Foreløpig 4 317 kr uten frakt, men her er ikke RAM medregnet.

Tar gjerne imot tips på RAM. Skal vel ha 512 MB tror jeg. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor ikke kjøpe en xp2500?

kan du jo klokke til XP3200+, og skal du bruke integrert skjermkort?

hvis ikke kjøper du SN41G. samme, bare uten GeForce4 MX kort:)

uansett, lykke til!

Hvis det er tilfelle, går jeg nok for SN41G og kjøper er Sapphire Radeon 9600XT. Grunnen til at jeg ikke satt opp xp2500 er at det stod ikke på listen over prosessorer den støtter. Noen som vet om den støtter denne prosessoren likevel? :ermm:

Lenke til kommentar

Tror ved nærmere ettertanke at jeg går for SN41G2. Den har bedre hovedkort. SN41G støtter f. eks bare DDR 200/266 ram. Vil gjerne ha over 300 mhz. Tror jeg kan leve med det integrerte kortet inntil videre.

Endret av lillo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...