LMH1 Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Hei, hvorfor er det så vanskelig å få over 60 FPS i spillet? Selv med GTX 1080 TI klarer ikke mere en 60 bilder i sekundet. Prøvd å sette 144 hz i windows 10, og deaktivere vsync. Fallout76.ini endret med 'iPresentInterval=0' Men fremdeles får jeg ikke over 60 bilder i sekundet så ser denne: så er fult mulig å få 120 fps. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Det er pga Gamebryo, du vil ikke gå lenger opp i FPS med mindre du ønsker vanvittig fysikkglitching. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Det er pga Gamebryo, du vil ikke gå lenger opp i FPS med mindre du ønsker vanvittig fysikkglitching. Det har vel blitt fikset? TS, har du prøvd å bytte til fullscreen? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2019 (endret) Ja det hjelper ingen ting, prøvd å ts. If you create a Fallout76Custom.ini file in your 'My Games\Fallout 76' folder, and add the following lines to it, you can set higher FOV (though the UI can have issues right now, especially if you go too high).[Display]fDefaultWorldFOV = 95fDefault1stPersonFOV = 105 Men heller ikke dette hjelper noe? Hvorfor lager de helt håpløst informasjon som ikke hjelper noe? Det er ikke cpuen som er problemet under 30% load i spillet. Endret 19. mars 2019 av LMH1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Hva skjer om du kjører spillet i vindu? På noen spill må jeg kjøre de i vindu og så bruke et program som heter Borderless Gaming for å gjøre det fullskjerm. Da får jeg samme frekvens som Windows er satt til. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2019 (endret) Takk for forsøket men hjelper lite: Muligens det er grafikmotoren som er for dårlig eller det er problemer med ryzen brikkesett? Lurer også hvorfor resident kortet vises nivå 1 når man er 21? Blir den ikke oppdatert? Endret 24. mars 2019 av LMH1 Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 27. mars 2019 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) Takk for forsøket men hjelper lite: Muligens det er grafikmotoren som er for dårlig eller det er problemer med ryzen brikkesett? Lurer også hvorfor resident kortet vises nivå 1 når man er 21? Blir den ikke oppdatert? Ja mener og huske den ikke blir oppdatert før du tar et nytt bilde med den rammen. Endret 27. mars 2019 av Joffe25 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. april 2019 Forfatter Del Skrevet 4. april 2019 Slik jeg fant: Men irriter meg veldig over survival mode, hvis man dør, må man avslutte spillet for å komme videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå