Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 Ble overført til ice på fredag. Morro med "kun nødanrop" melding på mobilen. Skal bytte før gratismnd er slutt, må bare finne ut hvilken telenor operatør jeg skal velge, ingen har jo like gode vilkår som komplett hadde. Jøss, hva sier dekningskartet? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. april 2019 Del Skrevet 29. april 2019 (endret) Jeg er fullt klar over at det kun er telenordekning her, men er her kun noen helger/ferie, derfor jeg ikke har byttet enda. Er jo sur fordi jeg har blitt kastet over til ice to ganger på to år uten å ha bedt om det, derfor skal de ihvertfall få ha kostnaden med å gi meg en mnd gratis før jeg bytter til ny telenor leverandør. Endret 29. april 2019 av OC-Freak Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Fått teste ICE så vidt. Er merkbart dårligere samtalekvalitet enn Komplett selv om jeg skal ha Volte her. Bytter nok tilbake til noen som har Telenordekning. Noen som har erfaringer med Saga Mobil? Lenke til kommentar
minim Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Ble portering til Chili her i dag så jeg slapp å være med over. Skulle egentlig ha telenor dekning, men fant at at siden så få operatører ser nytten i fri data abo så skal jeg støtte de som tilbyr det til konkurrentene får ut fingeren. Håper det blir mer konkurranse på fri data pakker fremover slik at man kan få det på Telenor dekning også. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Jeg har gått over til GE Mobil (Gudbrandsdal Energi). De virker ikke fullt så proffe som jeg syns Komplett var (antar det kommer seg), men så lenge Telenor står for det vesentligste fungerer det helt greit. Jeg måtte ringe de for å få aktivert "talepostkassen" og ingen app så langt. Jeg valgte de pga null overforbruksbetaling på data og bedre/stabilere dekning.. De sies å levere akkurat dss Telenor inkludert VoLTE. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mai 2019 Del Skrevet 8. mai 2019 Hadde en runde og sjekket litt, hvis jeg skulle hatt et abo med mer databruk ( Har Happybytes nå)Sponz ser bra ut. Lenke til kommentar
cirka Skrevet 9. mai 2019 Del Skrevet 9. mai 2019 Porterte fra Komplett til Ice på formiddagen i går. Her (og i nærområdet) er det faktisk bedre dekning nå (ice+) til og med dekning i garageanlegg/kjeller, noe det ikke har vært tidligere. Så jeg beholder det sånn inntil videre. 1 Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Det er ingen andre leverandører som har noe lignende EU+ fra Komplett? Skulle helst hatt USA med fri roaming. Lenke til kommentar
RAVKØM Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Det er ingen andre leverandører som har noe lignende EU+ fra Komplett? Skulle helst hatt USA med fri roaming. GE-mobil har tilsvarende (gudbrandsdal energi) de er kanskje litt dyrere. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 Det er ingen andre leverandører som har noe lignende EU+ fra Komplett? Skulle helst hatt USA med fri roaming. Telia og OneCall tilbyr datapakker for bruk i USA. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 (endret) Yng goodies har det, men da må du ha min 6gb og bruke den ene goodien du får på det, roam i verden heter den Endret 10. mai 2019 av madmats Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 10. mai 2019 Del Skrevet 10. mai 2019 GE-mobil har tilsvarende (gudbrandsdal energi) de er kanskje litt dyrere. Verdensborger Beta ja, med telenordekning og.Det ser ut som akkurat det jeg vil ha. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Bare meg eller er GE sitt "ringe" abo totalt ubrukelig ifht Happybytes? Lenke til kommentar
Fartlitter Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Bare meg eller er GE sitt "ringe" abo totalt ubrukelig ifht Happybytes? Hvordan? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Hvordan? Dobbel pris uten at de tilbyr noe ekstra? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Dobbel pris uten at de tilbyr noe ekstra? GE dobbel pris? På hva? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 (endret) GE dobbel pris? På hva? Happybytes; GE; Endret 16. mai 2019 av MariusJS 1 Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Helt uten bruk av data, ja. Tok en sjekk HB vs GE (GE har forøvrig trappeabonnement 1-6 GB): 2 GB + tale: HB kr 263 - GE kr 189/ 6 GB + tale: HB kr 347 - GE kr 297/ 15 GB + tale: HB kr 450 - GE kr 439. Så kommer rollover i tillegg. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Jepp, bruker 2 SIM, ett med bare tale og ett MBB 1 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 17. mai 2019 Del Skrevet 17. mai 2019 Jepp, bruker 2 SIM, ett med bare tale og ett MBB Happy bytes på tlf tjenester og hvilken bruker du på MBB? Ser du noe forskjell i strømforbruk på å bruke 2 vs 1 sim? Er du fortsatt på Note 9? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå