kake_fredrik Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 jeg har dette hovedkortet! er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 jeg har dette hovedkortet! er det noen som kan hjelpe meg? her var det liv gitt! Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 jeg har dette hovedkortet! er det noen som kan hjelpe meg? Har du problemer med hovedkortet? Har du ikke det trenger du ikke å oppgradere. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 jeg har dette hovedkortet! er det noen som kan hjelpe meg? Har du problemer med hovedkortet? Har du ikke det trenger du ikke å oppgradere. For det første kan du lese problemet her jeg skjønte ikke helt den alt+f2! Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Du kan legge BIOS inn på harddisken og og oppdatere BIOS ifra windows med et program. Meget enkelt. Du kan prøve dette programmet. Vet ikke om det fungere på ditt hovedkort. Winflash. http://www.lanparty.com.tw/Upload/Driver/LPNFIIWINALL.zip Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jeg har dette hovedkortet! er det noen som kan hjelpe meg? Har du problemer med hovedkortet? Har du ikke det trenger du ikke å oppgradere. Er ikke dette litt gammel tankegang? BIOS oppdateringer er mer enn støtte for nye CPUer og det er ikke alle problemer som er "synlige". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå