SadatG Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Trist azz. Hørte masse bra om Komplett og bestillte abonnent av de forrige uke. Jeg har hørt at Ice er dritt, så jeg må vel bytte igjen snart. Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Hvis noen andre flytter til Saga Mobil og som meg ikke vil at nummeret skal brukes i opplysningstjenester, husk å deaktivere tjenesten «Nummeropplysning» etter at du har opprettet kontoen. Det går ikke an å skru det av før man registrerer seg. Lenke til kommentar
mads1153 Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Jeg har bestemt meg å gå over til Talkmore. Lenke til kommentar
minim Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Er det noen som tilbyr fri data uten å strupe hastighet til 3mbit/s etter 5gb på en dag? Trenger ca 15gb/mnd og har klart meg fint med komplett til nå, men gidder ikke å gå over til Ice så må finne meg noe nytt. Var ikke stor forskjell opp fra 15gb abo til fri bruk om 500ish er gjengs pris for fri bruk. Lenke til kommentar
EmLeX Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Er det noen som tilbyr fri data uten å strupe hastighet til 3mbit/s etter 5gb på en dag? Trenger ca 15gb/mnd og har klart meg fint med komplett til nå, men gidder ikke å gå over til Ice så må finne meg noe nytt. Var ikke stor forskjell opp fra 15gb abo til fri bruk om 500ish er gjengs pris for fri bruk. Vell. er bere chili og telia i norge som har fri bruk. telia struper tho til 3mb og men etter 40gb på en månde. di lar deg og bruke data i hele norden med fri bruk. så. eller så har du finske elisa om du vill importere og takler høgere ping siden alt går igjenom finland. da får du ekte fri bruk for 300kr månden begrenset opp till 100mb/s Lenke til kommentar
minim Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Vell. er bere chili og telia i norge som har fri bruk. telia struper tho til 3mb og men etter 40gb på en månde. di lar deg og bruke data i hele norden med fri bruk. så. eller så har du finske elisa om du vill importere og takler høgere ping siden alt går igjenom finland. da får du ekte fri bruk for 300kr månden begrenset opp till 100mb/s Kan man «importerere» sånt da? Kan man portere norsk nummer eller vil man måtte bruke finsk? Lenke til kommentar
EmLeX Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Kan man «importerere» sånt da? Kan man portere norsk nummer eller vil man måtte bruke finsk? Finsk så klart. er kontantkort så er bere sette i og betale med visa. bruker selv i en 4g ruter som jeg drar med og har et billig abb i tilleg på telefonen. funker flott Lenke til kommentar
uar-tek Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 (endret) En del velger Talkmore ser jeg, da de har Telenor dekning, men husk siden Talkmore er 100% eid av Telenor, kan det hende at Talkmore+Telenor=Sant skjer og kundene tvangsflyttes over på langt dyrere abonnement. Dette skjedde med Djuice... Endret 22. mars 2019 av uar-tek Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Tviler på at det vil skje. Trenden i Norden er at alle netteierne har et lavprisselskap i tillegg til fullpris- varianten. Dessuten er det feil å snakke om tvangsflytting all den stund du har fritt operatørvalg. 2 Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Litt sent men jeg ser at Bank Norwegian gir deg 500 cash points ved bytte til Talkmore. Du får også 3% igjen av månedsprisen hos Talkmore ved å registrere ditt reward nummer. https://talkmore.no/norwegian 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Jeg savner Chess. Jeg har fortsatt et chess simkort som ble flyttet til telia. Nå heter kontantkortet mitt telia super kontant. Mange selskap (merkevarenavn) som har blitt avsluttet de siste 2 årene.. 1 Lenke til kommentar
dopus Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Da har jeg skiftet mobiloperatør. Var synd at Komplett solgte seg ut. Fornuftig priser og vilkår. Likte spesielt at man kunne benytte inkludert data i flere land enn eu. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Fjordkraft Mobil tilbyr nå like priser til de som ikke er strømkunde frem til 1 juli. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Fjordkraft tar 39,-/MB på telenor maritime skip (kiel ferga. Drøy pris. Lenke til kommentar
EmLeX Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Fjordkraft tar 39,-/MB på telenor maritime skip (kiel ferga. Drøy pris. Er det ikke omtrent det alle tar per mb for skip fly etc. extreme priser når det kommer til sånt. vet chili tar 59kr per mb, og det lønner seg heller og handle en internetpakke om bord og bruke wifi. Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Er det ikke omtrent det alle tar per mb for skip fly etc. extreme priser når det kommer til sånt. vet chili tar 59kr per mb, og det lønner seg heller og handle en internetpakke om bord og bruke wifi. omtrent ja Telenor mobil lar deg surfe for 1 kr/MB // 50 øre/MB på Telenor maritime Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Viss folk er så avhengig av mobilen så burde de holde seg hjemme, eller betale det det koster å bruke satelitter Lenke til kommentar
rapido7 Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Fjordkraft Mobil tilbyr nå like priser til de som ikke er strømkunde frem til 1 juli. Grei måte å hanke inn litt kunder fra Komplett 2 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Takker for Fjordkraft Mobil tipset går utifra dem er bra som mobiltilbyder Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 En del velger Talkmore ser jeg, da de har Telenor dekning, men husk siden Talkmore er 100% eid av Telenor, kan det hende at Talkmore+Telenor=Sant skjer og kundene tvangsflyttes over på langt dyrere abonnement. Dette skjedde med Djuice... Talkmore ser foreløpig meget bra ut (porteres om et par dager), men hvis de ikke svarer til forventningene, er det andre alternativ. Likevel er det mindre å velge blant for de som trenger Telenors nett. Likevel tror jeg ikke Talkmore flytter oss over på langt dyrere abonnement. Det var vi som søkte dem. Vi fikk ikke noe lokketilbud, og drar heller nytte av deres vanlige fordeler, blant annet familieabonnement. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg