NTB - digi Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Slik er e-helsehverdagen vår blitt Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 (endret) Beklager, dobbeltpost... Endret 18. mars 2019 av Sandormen Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 E-lege-konsultasjon er en riktig, riktig dårlig idè. Tenk på de ganger du ikke kommer gjennom på telefon til feks ‘internett-support, så du sender en mail... ...Og du får aldri svar... (Har sittet i andre enden og kjenner årsaken, innadgående). Forestill deg en overarbeidet lege, trøtt og sliten... Hmm, lurer du på hvorfor du aldri fikk svar fra internet-support?... ...-Fordi klientene man møter ansikt til ansikt/stemme til øre er faktiske mennesker. De hjelper man. -De andre er bare tekst... ? Kort og brutalt, men sant. I kontekst: Har du 200 venner på Facebook? Hvor mange kan du ærlig kalle ekte venner? 2? 5? -De andre er kun tekst(bilder) ? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Jeg setter pris på muligheten til å sjekke hvor mye jeg har igjen på resepten selv, hva slags medisiner jeg står på og oversikten over vaksiner jeg har tatt på nett. E-helsehverdagen min har blitt mer oversiktelig. Aldri benyttet meg av e-konsultasjon selv om dette tilbys hos mitt legekontor, og kommer ikke til å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå