andy-E700 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hva er det beste spillet man kan få på en mobil nå for tiden? (E700) Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 når det gjelder javaspill, er ihvertfall det beste (da tenker jeg på utfordrende, morsomt, og varierende slik at det ikke blir så kjedelig) heg har prøvd Summer Games. Det er fun, det! Lenke til kommentar
andy-E700 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Hvor kan jeg finne det spillet? Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Finnes ikke til E700... Generelt finnes det nesten ingen spill til E700, tror ikke noen i Norge selger spill til den. Kommer kanskje om 2-3 måneder... Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) les javaspill-testen på forsida av amobil.no Endret 22. desember 2003 av Sondre^^ Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hm, hadde ikke sett den testen før, men der var det endel rart :o) 1: det er testet spill fra kun ett firma... Bra firma, men ingen av disse spillene er tilgjengelige i Norge, med mindre man har VISA (hvor mange av de 14-åringene hadde det...?) 2: "Etter at Java for rundt to år siden gjorde sitt inntog i mobiltelefoner". Hm, er vel over 3 år siden SL45i fikk java nå? 3: "Den største fordelen til Java er at det er en platform-uavhengig standard" Her burde man kanskje nevnt at kompatibiliteten mellom de forskjellige mobilene er tilnærmet lik null (eneste bra seriene er Nokias S40 og S30c og alle Siemens-mobiler) og at endel mobiler har klare begrensninger (Alle Nokia S40-mobilene har maks JAR-grense på 64Kb, noe som har bremset javaspill-utviklingen kraftig desverre... Samme gjelder 3510i) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg har Zero Hout, Splinter Cell og Maria 55 på min C60. Veldig artig! Se www.gratismobil.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå