Smedsrud Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Valve reagerer mot konkurrentens datasnoking.Epic skal ha spionert på steam-filer Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Angrer på at jeg lastet ned Epic for å kjøpe Metro. Skjer ikke at jeg kjøper noe fra den butikken igjen, og skal avinstalleres så fort metro er ferdigspilt. Kommer det flere fristende titler eksklusivt derifra droppes de for min del. 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 (endret) Har også bestemt meg for å boikotte epic store. Hovedgrunnen til dette er at de betaler for eksklusivitet. Ett fenomen som frem til nå har vært forbeholdt konsoller, og er så forbrukerfiendtlig at det må reageres på. Endret 18. mars 2019 av Kron Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Angrer på at jeg lastet ned Epic for å kjøpe Metro. Skjer ikke at jeg kjøper noe fra den butikken igjen, og skal avinstalleres så fort metro er ferdigspilt. Kommer det flere fristende titler eksklusivt derifra droppes de for min del. Vil anbefale å holde et øye med steam også da de ikke tok spesielle grep eller brydde seg om redshell, flere av spillene igjennom steam hadde denne malwsren som enda finnes i flere store titler Velkommen til 2019 btw 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rkUbrO Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 ............./´¯/)......................................(\¯`\ ............/...//.........................................\\...\ ........../....//............................................\\ ..\ ...../´¯/..../´¯\........................................./¯`\....\¯`\ .././.. /..../..../. |_...EPIC STORE. |..\....\....\...\.\ (.(....(....(..../.) ..)..........................(...(.\....).....)...).) .\................\/.../.............................\...\/................./ ..\.................../................................\..................../ ...\.................(.................................)................../ Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Vil anbefale å holde et øye med steam også da de ikke tok spesielle grep eller brydde seg om redshell, flere av spillene igjennom steam hadde denne malwsren som enda finnes i flere store titler Velkommen til 2019 btw Ville anbefale deg å holde øye med Internett, hørt det er mye dritt der også.. Jo takk? 1 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 https://gitlab.com/librebob/athenaeum https://libregamewiki.org/List_of_games Lenke til kommentar
NBT Skrevet 19. mars 2019 Del Skrevet 19. mars 2019 Mhh noen som har kontaktet datatilsynet og klaget ? .. Syns noe burde har gjørt dette spesielt når GDPR er bryt Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Epic Games Launcher er jo bare søppel. Veldig ofte så får man jo bare en feilmelding om at den ikke kan startes engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå