andy-E700 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg har mistet denne tappen på undersiden av mobilen (E700) der man setter inn laderen. Går det an å få skaffet en ny? Den sitter veldig løst. Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ja den lille gummi dåttn man putter i hullet når man ikke lader?? Jeg har også sånn på min X100.. Gruer meg til jeg mister den og! Lenke til kommentar
andy-E700 Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Ja. Akkurat den jeg mener. Den sitter veldig løst. Mistet den flere ganger, men har heldigvis funnet den igjen før. Men nå finner jeg den ikke..... Lenke til kommentar
>echo< Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Øøøøøøøhhh... Skal det være noe i hullet til laderen på E700??? Må visst lete gjennom esken... Endret 21. desember 2003 av >echo< Lenke til kommentar
larslars Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 det samma skjede på min sgh t100, utrolig kjiipt! detb er jo ganske dumt av samsung å sette den så løst. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ikke noen overaskelse akkurat... nei det går nok ikke å kjøpe en ny en... dårlig at den ikke er festet i selve dekselet...! Lenke til kommentar
Iskald Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Mistet min også.....var innom flere butikker og spurte om de kunne bestille ny, men de sa at det nok tok noen måneder før de kunne bestille. Dette var fordi telefonen er relativt ny på markedet. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) er det ikke bare å nappe ut en fra en "dummy" på elkjøp da? Neida, jeg vet ikke hvordan man skal få tak i en sånn en jeg. Mistet den på min T100. Selv leter jeg etter den gummien som er på "øreproppen" på handsfree'en. Endret 21. desember 2003 av FrEdRiK-E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå